Hvor meget dæktryk i en Variant trailer ?
Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 15-04-05 17:05

Hej gruppe,

Hvor meget dæktryk skal man i grunden køre med i sin "Variant
parcelhustrailer" - jeg tror den er 160 X 120 cm i ladmål og ubremset.
På de indoneserdæk den er leveret med, står der Mac 35 PSI som jo svarer til
2.4 Bar - så det skal man jo nok holde sig under.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 15-04-05 20:05

On Fri, 15 Apr 2005 18:05:03 +0200, "Andreas M. Hansen"
<nokke99@hotmail.com> wrote:

> [...]
>På de indoneserdæk den er leveret med, står der Mac 35 PSI som jo svarer til
>2.4 Bar - så det skal man jo nok holde sig under.

Da jeg købte min Brenderup boogie-trailer for et par år siden, fik jeg
at vide dne skulle køre pumpes til 35 psi - 40 psi hvis der skulle køres
med tunge sager.

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 16-04-05 12:02

> Da jeg købte min Brenderup boogie-trailer for et par år siden, fik jeg
> at vide dne skulle køre pumpes til 35 psi - 40 psi hvis der skulle køres
> med tunge sager.

Ok - jeg pumpede den op til de 35 PSI, og kørte glad til Tyskland og hentede
mine 225 kg cement til mit terasseprojekt. Traileren opførte sig også helt
perfekt - den hoppede i hvert fald slet ikke...

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Calle.

Dato : 16-04-05 17:22

Andreas M. Hansen wrote:

> Ok - jeg pumpede den op til de 35 PSI, og kørte glad til Tyskland og
> hentede mine 225 kg cement til mit terasseprojekt. Traileren opførte
> sig også helt perfekt - den hoppede i hvert fald slet ikke...

225Kg er jo heller ikke meget. de helt små trailere kan tage omkring 400kg
--
Calle.