Græstrimmer....Kommentarer udbedes
Fra : Soren Pedersen

Dato : 14-04-05 14:54

Er der nogen der kender denneher ? - Og har nogle kommentarer til den ?
Den skal bruges som kantklipper på en mindre legeplads.

http://www.coop.dk/nettorvet/show_product.aspx?dept_id=390&pf%5Fid=6060294

Mvh
Søren

Fra : Calle.

Dato : 14-04-05 16:15

Soren Pedersen wrote:
> Er der nogen der kender denneher ? - Og har nogle kommentarer til den
> ? Den skal bruges som kantklipper på en mindre legeplads.
>
> http://www.coop.dk/nettorvet/show_product.aspx?dept_id=390&pf%5Fid=6060294

syntes ikke det er specielt billigt?
--
Calle.

Fra : John T.

Dato : 14-04-05 17:10

"Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse

> syntes ikke det er specielt billigt?
> --
> Calle.

Du kan købe dig fattig i tråd, rammer du andet end græs
så knækker tråden, næe en alm. god saks ville jeg købe !
NB!!
Der var en udsendelse i "Rabatten " og der var én der
havde fundet en billige løsning med en anden form for tråd,
kan bare ikke huske det lige nu.
Måske nogen har en link ?
John

Fra : T.K

Dato : 14-04-05 20:25

Man bruger da bare ganske almindeligt fiskesnøre i stedet for den dyre
trimmersnor. Enkelte modeller inden for både trimmere og buskryddere har
snoren monteret så der er en dobbelt snor - aner ikke om man kan bruge
fiskesnøre i disse modeller, men de modeller med én snor på en kapsel
fungere upåklageligt med fiskesnøre.