Rengøring!
Fra : Aksel.pe

Dato : 14-04-05 12:23

For øjeblikket bekæmpes gammelt støv overalt i huset.
Jeg er gjort opmærksom på, at der i flygelet under strengene
ligger en stor mængde af slagsen.
Jeg er blevet overdraget fjernelsen af dette!
Men det er ikke til at komme til med støvsuger eller børster.
Er der nogen, der kan vejlede mig?
Aksel

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 14-04-05 13:12

On Thu, 14 Apr 2005 13:22:45 +0200, " Aksel.pe" <"
Aksel.pe"@hotmail.com> wrote:

> [...]
>ligger en stor mængde af slagsen.
>Jeg er blevet overdraget fjernelsen af dette!
>Men det er ikke til at komme til med støvsuger eller børster.
Biltema har et sæt (ca. 50 kr.) til montering på støvsugeren,
beregnet til TV - Computer m.m.
mvh Ebbe

Fra : Simon

Dato : 14-04-05 14:00

" Aksel.pe" <" Aksel.pe"@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ligger en stor mængde af slagsen.
> Jeg er blevet overdraget fjernelsen af dette!
> Men det er ikke til at komme til med støvsuger eller børster.

Måske en kompressor kan klare jobbet. Det betyder jo nok der komer en del
støv i rummet bagefter, men der skulle jo nok blive rent under strengene.

Hvis du ikke har en så er det jo en god undskyldning for at købe....

'Simon

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 14-04-05 16:31

I news:a0e75$425e5283$3e3d87b7$18976@nf4.news-service.com < Aksel.pe" <"
Aksel.pe> <" Aksel.pe"@hotmail.com> skrev:

> Jeg er blevet overdraget fjernelsen af dette!
> Men det er ikke til at komme til med støvsuger eller børster.
> Er der nogen, der kan vejlede mig?

Flyt slangen over i den anden ende af støvsugeren og blæs støvet han
hvor du kan komme til det :)

mødes med en gunstig lejlighed....