Billigt træ
Fra : Heidi B.

Dato : 06-04-05 13:39

Hej!!

Ville høre om i kende nogen billige steder hvor man kan købe bla. teresse
brædder, gerne i Siberisk Lærk. Men også andre trævare.
Det gør ikke noget at det er en internet butik.
På forhånd tak.

--
Hilsen
Heidi B.

Fra : Armand

Dato : 06-04-05 22:14

Heidi B. wrote:
> Hej!!
>
> Ville høre om i kende nogen billige steder hvor man kan købe bla. teresse
> brædder, gerne i Siberisk Lærk. Men også andre trævare.
> Det gør ikke noget at det er en internet butik.

Syd for grænsen, siges der. Jeg har dog endnu ikke selv undersøgt prislejet.

--
Armand.

Fra : Tom

Dato : 08-04-05 20:13

Der er masser af små savværker omkring i det danske. Vi har lige købt en
masse lærk til ca. ½ pris af silvan sådan et sted. Og så kunne vi få i lige
præcis de mål og længder vi skulle bruge. Dog er det dansk lærk, men alt
lærk har egenskaben at det kan klare sig ude. Sibirisk er bare lidt
bedre...

Fra : Kenneth

Dato : 07-04-05 11:55

"Heidi B." <Heidi.Bojsen@kattentdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> brædder, gerne i Siberisk Lærk. Men også andre trævare.
> Det gør ikke noget at det er en internet butik.

Bauhaus har Sibirisk Lærk til kr. 15,95 pt lbm (32x125mm). Ved ikke om det
er et tilbud eller normalpris.
http://www.bauhaus.dk/download/flyer/[270]DK_BAU14.pdf

Kenneth

Fra : Brian Skaarup

Dato : 08-04-05 09:44

Kenneth wrote:

> Bauhaus har Sibirisk Lærk til kr. 15,95 pt lbm (32x125mm).

Hos Jem&Fix koster terrassebræddder i Sibirisk lærk 25*100 (21*95) kr.
6,95 pr. m. jvf
http://www.jemogfix.dk/jemfix/web/campaign.nsf/va_files/DKKA00004.pdf/$file/DKKA00004.pdf

Fra : Thomas Hansen

Dato : 10-04-05 19:04

On Fri, 08 Apr 2005 10:43:51 +0200, Brian Skaarup
<bs@nocannedmeat.edbgruppen.dk> wrote:

> Hos Jem&Fix koster terrassebræddder i Sibirisk lærk 25*100 (21*95) kr.
> 6,95 pr. m. jvf
> http://www.jemogfix.dk/jemfix/web/campaign.nsf/va_files/DKKA00004.pdf/$file/DKKA00004.pdf

Hej
Nu skal I jo tænke på at der er meget stor forskel på kvaliteten og prisen
på forskellige sorteringer at træ. Så man kan ikke sådan uden vidre
sammenligne priserne.
Hvis man ikke skal bruge så mange brædder er Bauhaus et godt sted at købe.
Fordi de har en kæmpe bunke brædder. Så kan man plukke præcis de brædder
ud som man vil have.

/Thomas