liguster, gode råd ?
Fra : Ukendt

Dato : 04-04-05 21:59

Hejsa

Har lige plantet 20m liguster og gødet en smule. Jeg ku godt tænke mig lige
at læse lidt mere om hvordan jeg passer den bedst, så den vokser op hurtigt
til at blive en fin tæt hæk.

Kan nogen guide mig på vej til mere info ?

Mvh
Jakob

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 05-04-05 12:44

On Mon, 4 Apr 2005 22:59:24 +0200, ".:J:."
<MONKEYselskab-at-bigfoot.com> wrote:

> [...]
>til at blive en fin tæt hæk.
>
>Kan nogen guide mig på vej til mere info ?

Jeg har skrevet en artikel om bøgehæk engang for længe siden - så vidt
jeg husker står der også noget om klipningen deri. Klipningen af
liguster vil være det samme som bøgehækken. Den kan læses her:
http://www.gartneriet.dk/artikler/artikel/9/

Fra : Ukendt

Dato : 05-04-05 19:30

> [...]
> jeg husker står der også noget om klipningen deri. Klipningen af
> liguster vil være det samme som bøgehækken. Den kan læses her:

Tak