Hortensia klippe ned eller hvad??
Fra : Heidi Sørensen

Dato : 03-04-05 13:35

Jeg har to hvide hortensia, der er blevet meget ranglede, fordi de har stået
lidt mørkt i en krog på terassen.

Må jeg klippe dem ned, eller skal jeg lade være?

Med venlig hilsen

Heidi Sørensen

Fra : Erling

Dato : 03-04-05 13:50

Heidi Sørensen skrev:
> [...]
> lidt mørkt i en krog på terassen.
>
> Må jeg klippe dem ned, eller skal jeg lade være?

Hej.
Prøv at kikke her:
http://www.gartneriet.dk/leksikon/plante/12/

Der står lidt om planten.
m.v.h.
Erling Simonsen
--
www.oz1eee.dk

Fra : Heidi Sørensen

Dato : 03-04-05 14:08

"Erling" skrev
> Hej.
> Prøv at kikke her:
> http://www.gartneriet.dk/leksikon/plante/12/
>
> Der står lidt om planten.
> m.v.h.
> Erling Simonsen
> --

Mange tak for henvisningen til hjemmesiden, den var meget spændende.
Den er kommet under mine fortrukne med det samme.
jeg forsøger at klippe den ned.

Med venlig hilsen Heidi

Fra : Erling

Dato : 03-04-05 14:23

Heidi Sørensen skrev:
> [...]
>

> Mange tak for henvisningen til hjemmesiden, den var meget spændende.
> Den er kommet under mine fortrukne med det samme.

Ja, jeg købte en sidste år. Den var fuldstændig visnet, så den
er klippet meget ned. Så det er jo spændende om den kommer igen
med venlig hilsen Erling

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 03-04-05 20:24

On Sun, 03 Apr 2005 15:23:10 +0200, Erling <send@nospam.dk> wrote:

>Ja, jeg købte en sidste år. Den var fuldstændig visnet, så den
>er klippet meget ned. Så det er jo spændende om den kommer igen

Den skal nok komme igen. Det der kan blive problemet er om den også vil
blomstre.

Fra : Pilen

Dato : 07-04-05 20:34

Hortensia blomstrer på de grene som voksede frem året før , så hvis de
klippes tilbage er der ingen blomster i år .
venlig hilsen
Ole Pihl

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk