plante navn
Fra : Jorgen

Dato : 01-04-05 07:21

Jeg så for et stykke tid side DR derude men Søren Ryge Petersen,
som besøgte en mand der have tro nok 100 ens planter,
er der nogen der ved hvad den heder ?
og hvor kan man købe den ?

Jørgen
http://www.sitecenter.dk/bodholdt/
http://home20.inet.tele.dk/bodholdt/

Fra : kvaerulant

Dato : 01-04-05 08:52

Jorgen wrote:

>Jeg så for et stykke tid side DR derude men Søren Ryge Petersen,
>som besøgte en mand der have tro nok 100 ens planter,
> [...]
Har du nogen iden om at det var store træer elle små urter?

Fra : Jorgen

Dato : 02-04-05 10:12

"kvaerulant" <haabet2003@yahoo.dk> wrote in message
Jorgen wrote:

> [...]
>http://www.sitecenter.dk/bodholdt/
>http://home20.inet.tele.dk/bodholdt/
>

>Har du nogen iden om at det var store træer elle små urter?

nu er planter ikke store træer.
men træer starter som en plante, men ikke i dette tilfælde
JB

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 02-04-05 10:51

On Sat, 2 Apr 2005 11:12:22 +0200, "Jorgen" <oz3jbp@privat.dkx> wrote:

>nu er planter ikke store træer.
>men træer starter som en plante, men ikke i dette tilfælde

Hmmm... planter er ikke _kun_ store træer, men store træer er altså også
planter.

Fra : Jorgen

Dato : 02-04-05 14:04

"Mads Lie Jensen" <mads@gartneriet.dk> wrote in message

> Hmmm... planter er ikke _kun_ store træer, men store træer er altså også
> planter.

> Gartneriet - snart i ny indpakning: http://ny.gartneriet.dk

Er en busk også et træ ?

Jørgen

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 02-04-05 17:38

On Sat, 2 Apr 2005 15:04:14 +0200, "Jorgen" <oz3jbp@privat.dkx> wrote:

>Er en busk også et træ ?

Nej, men både en busk og et træ er planter.

Fra : Soliema

Dato : 01-04-05 09:27

> Jeg så for et stykke tid side DR derude men Søren Ryge Petersen,
> som besøgte en mand der have tro nok 100 ens planter,
> er der nogen der ved hvad den heder ?
> og hvor kan man købe den ?

Hejsa...
jeg søgte inde på Dr.dk og fandt dette linke..

http://www.dr.dk/drderude/tidligere_programmer/23.03.2005_hjemmefra_semidir.asp

og hvis det er ham, som jeg tænker på, så er det clivia'er, som du tænker
på, også kald oldemors blomst, fordi de kan blive meget gamle...

/Anne Mette

Fra : Jorgen

Dato : 01-04-05 09:56

Anne Mette,