fliselægger
Fra : Karin Offenbach Rasm~

Dato : 30-03-05 19:24

Nogle der kender en rigtig billig fliselægger (indkørsel) i Randersområdet?

MBH Karin

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 31-03-05 08:58

"Karin Offenbach Rasmussen" <karino@stofanet.dk> wrote in message
> Nogle der kender en rigtig billig fliselægger (indkørsel) i
Randersområdet?

Nej, men hvis du finder en vil jeg gerne høre om det.
Dog kan jeg give dig nummeret på en maskinstation som jeg har hørt godt om
som måske kan hjælpe:

Nr. Borup Maskinstation
Mariagervej 281
8900 Randers

--
mvh / regards

Christian

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 31-03-05 17:50

Karin Offenbach Rasmussen wrote:
> Nogle der kender en rigtig billig fliselægger (indkørsel) i
> Randersområdet?

Hej
UPS kom lige til at svare Karin privat. Men en kollega i Randers har
lige fået 3 tilbud, og www.hedeselskabet.dk var de billigste.

Personligt har jeg god erfaring med MB Anlæg i Hjortshøj 2192 5215.

M.v.h
Niels

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 01-04-05 08:32

"Niels Jacobsen" <niels.k.jacobsen@tagentreooncable.dk> wrote in message

> Hej
> UPS kom lige til at svare Karin privat. Men en kollega i Randers har
> lige fået 3 tilbud, og www.hedeselskabet.dk var de billigste.

Kan du lokke priser / kvm ud og hvad hun har fået tilbud på ?

--
mvh / regards

Christian

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 01-04-05 15:01

Christian B. Andresen wrote:

> Kan du lokke priser / kvm ud og hvad hun har fået tilbud på ?

Ja, det kunne jeg godt. Det viste sig at være et tilbud på omlægning af
en gammel græsplæne, hvor Hedeselskabet var kr.3000,- billigere end MB
anlæg. Så spørgsmålet er, om det samme gælder for belægning. Men det er
da værd at indhente et tilbud.

M.v.h
Niels