Ligusterhæk ? Hvor er den billigst
Fra : Tim Hoffmann

Dato : 30-03-05 13:42

Hejsa

I vinters flyttede vi ind i vores nybyggede hus, og nu vil vi gerne
have lukket haven af med en hæk. Valget faldt på en liguster

Vi er jo nok ikke de første der har brugt flere timer på at surfe
nettet igennem og besøge diverse planteskoler, så vil lige lige prøve
at høre Jer her på D.F.H om i kender til nogle billige steder at købe
liguster ?

Vi skal bruge 275stks planter på ca 50-80cm. Vi bor i næstved.

Håber der er nogen der kan hjælpe, for der skal jo spares hvor der
spares kan, når man nu har brugt alle pengene på hus

Mvh
Tim & Lene

Fra : Calle.

Dato : 30-03-05 18:10

Tim Hoffmann wrote:
> [...]
>
> Håber der er nogen der kan hjælpe, for der skal jo spares hvor der
> spares kan, når man nu har brugt alle pengene på hus
A-Z / Bilkas plantecenter har den ofte i bundter med 25stk (mener jeg der er
i)
De er ganske udemærkede, og de gir gro garanti på dem.
--
Calle.

Fra : Tim Hoffmann

Dato : 31-03-05 08:25

Hej Calle

>A-Z / Bilkas plantecenter har den ofte i bundter med 25stk (mener jeg der er
>i)
>De er ganske udemærkede, og de gir gro garanti på dem.
Go ide. Jeg tror jeg smutter forbi Bilka og ser om de ka være
behjælpelige

Jeg takker

Mvh
Tim