Kan man male laminatskabe?
Fra : Jens Peter Christens~

Dato : 28-03-05 14:30

Hej,
Vi har et hus fra 1977 og skabene er i mørkebrunt laminat med trælåger.
Lågerne skal have en gang maling, men kan vi også male skabene indvendigt,
altså laminaten? Det skulle gerne være en rimelig holdbar løsning.

pft,
Jens Peter

Fra : Melanie

Dato : 28-03-05 14:51

"Jens Peter Christensen" <jpc39@REMOVEtiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Lågerne skal have en gang maling, men kan vi også male skabene indvendigt,
> altså laminaten? Det skulle gerne være en rimelig holdbar løsning.

Hej Jens

Jeg spurte hos byggemarkedet for nylig. Fik afvide at jeg skulle rense
overfladen godt. Slibe den lidt med sandpapir og fjerne slibestøv. Så skulle
det kunne males. Prøvede ikke selv, for fand nogle andre låger der var
billige og passede perfekt til.
God fornøjelse.

Mvh Melanie