Vejledning til byg af brusekabine i træhus~
Fra : Henrik

Dato : 28-03-05 11:43

Hej alle

Jeg har et sommerhus hvor der er lavet en brusekabine med trebeklædning og
cementgulv.
Jag vil gerne have klinker på, da træet ikke har det så godt mere.
Har tænkt på at fjerne trebeklædningen og sætte nogle vandfaste gipsplader
op.
De skal vel behandles med vådsrum tætner (hedder det ikke det) og efter det
kan jeg vel sætte fliser op.

Er det ikke den rigtige måde at gøre det på ?

Men vil gerne have en vejledning jeg kan printe ud, så jeg ikke laver nogle
fejl, som kræver at det skal pilles ned igen.

Hvordan hæver jeg afløbet i gulvet da det kommer til at ligge noget længer
nede, når der kommer fliser på gulvet, eller skal jeg bare lave en pæn fuge
som går ned til det.

Håber nogle kan hjælpe.

MVH

Henrik

Fra : anders majland

Dato : 28-03-05 12:13

> Men vil gerne have en vejledning jeg kan printe ud, så jeg ikke laver
> nogle fejl, som kræver at det skal pilles ned igen.

Tag på biblopteket efter By & Byg - anvisning 200. Den indeholder præcise
beskrivelser af hvordan det gøres incl en pæn mængde illustrationer.
Alternativt så download "Vådrum med gipspladevægge" - mener at jeg hentede
den hos danogips.

/A

Fra : Henrik

Dato : 28-03-05 21:54