Malingrester i stålvask
Fra : Annette

Dato : 12-03-05 19:38

Hvordag kan jeg få fjernet malingrester i stålvasken??.

Jeg har prøvet med eddikesyre. Det tog kun noget af det.

Annette

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 12-03-05 20:02

I news:PFGYd.755$GF2.225@news.get2net.dk <Annette> <lauses11@yahoo.dk>
skrev:

> Hvordag kan jeg få fjernet malingrester i stålvasken??.

Skurepulver + svamp + knofedt :)

mødes med en gunstig lejlighed....

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 12-03-05 20:10

"Annette" <lauses11@yahoo.dk> wrote in message
> Hvordag kan jeg få fjernet malingrester i stålvasken??.
>
> Jeg har prøvet med eddikesyre. Det tog kun noget af det.

Smør et tykt lag brun sæbe på og dæk det over med plasticfolie - lad det så
sidde et døgns tid eller 2, så er det lige til at vaske af.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 12-03-05 20:16

I news:39gt4pF61f1j3U1@individual.net <Andreas M. Hansen>
<nokke99@hotmail.com> skrev:

> Smør et tykt lag brun sæbe på og dæk det over med plasticfolie - lad
> det så sidde et døgns tid eller 2, så er det lige til at vaske af.

Det er jo den 'dovne' metode, dovenlars ;)
Men ja, den virker også.

mødes med en gunstig lejlighed....

Fra : Dorthe

Dato : 12-03-05 20:51

"Carsten Finn Rasmussen" <cfr@c.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men ja, den virker også.
>
> --
> Carsten (3600), HELD er noget der indtræffer når grundige forberedelser

Men det ridser ikke vasken, som en skuresvamp ville kunne gøre

/Dorthe

Fra : Petersen_Michael

Dato : 12-03-05 21:22

In news:PFGYd.755$GF2.225@news.get2net.dk,
Annette <lauses11@yahoo.dk> wrote:
> Hvordag kan jeg få fjernet malingrester i stålvasken??.
>
> Jeg har prøvet med eddikesyre. Det tog kun noget af det.

Køb noget "bums" det er beregnet til at fjerne maling med, bremsevæske
kan også bruges.
--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg