Sisal tæppekant trevler ved dør
Fra : Irene Precht

Dato : 12-03-05 14:15

Hej,
Jeg har lige brug for lidt hjælp...

Jeg er ved at lægge sisal på i værelse.
Det skal ikke limes til underlaget, så hvordan undgår jeg at det trevler ved
døren.

Er der evt nogen der ved, om en bestemt type lim langs kanten vil være være
velegnet til at standse trevleriet?

Venlig hilsen
Irene

ps. ved svar til mail, fjern REMOVE fra adressen.

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 12-03-05 16:02

Irene Precht wrote:

> Er der evt nogen der ved, om en bestemt type lim langs kanten vil
> være være velegnet til at standse trevleriet?

Tæppetape?

Erik Ginnerskov
http://frip.dk/ginnerskov

Fra : Mogens

Dato : 12-03-05 17:04

On Sat, 12 Mar 2005 16:02:20 +0100, "Erik Ginnerskov"
<erik@donotspammmeplease.invalid> wrote:

> [...]

Kigger på samme type tæppe pt. - tæppet SKAl fuldlimes til gulvet
siger man.

>Tæppetape?

På vore nuværende sisaltæpper er kanten sikret med lim, der er "hældt"
på tæppekanten efter montage. Svært at forklare, men jeg vil tro, at
der er anvendt varm lim a la gammeldags snedkerlim, hvis man forstår..

Fra : Aksel

Dato : 13-03-05 17:43

"Irene Precht" <Irene.Precht@REMOVEadr.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ved
> døren.
>
> Er der evt nogen der ved, om en bestemt type lim langs kanten vil være

Du kan smøre almindelig hvid lim på bagsiden.

Hilsen Aksel

Fra : Poppe \(2750\)

Dato : 13-03-05 20:16

jeg ville nok vælge at droppe limen og så sy det med en fancy tackling.

MVH Christian Holst
Jeg er SØspejder - Hva ka du blære dig med!
slet "FJERNMIG" ved mails
Diverse sælges se: frip.dk/poppetec