Tiden 1 time forkert på Vaillant fyr
Fra : Henrik H. Jensen

Dato : 11-03-05 10:23

Hej Gruppe

Vi har et Vaillant gas fyr, og tiden er én time forkert. Hvis jeg ændrer
tiden, så går den rigtigt i ca. 1 døgn, hvorefter den igen er 1 time
forkert. Mit gæt er at det er noget sommer/vintertid der stor forkert, men
hvordan checker jeg dette, og hvor ændrer man det ?

--
Henrik H. Jensen, CDM A/S
Strandvejen 863, 2930 Klampenborg, Denmark

Fra : Henrik H. Jensen

Dato : 18-03-05 16:55

Henrik H. Jensen wrote:
> [...]
> 1 time forkert. Mit gæt er at det er noget sommer/vintertid der stor
> forkert, men hvordan checker jeg dette, og hvor ændrer man det ?

Er der slet ikke nogen der kan hjælpe med svar på dette?

--
Henrik H. Jensen

Fra : Henrik H. Jensen

Dato : 24-03-05 15:12

Henrik H. Jensen wrote:
> [...]
> 1 time forkert. Mit gæt er at det er noget sommer/vintertid der stor
> forkert, men hvordan checker jeg dette, og hvor ændrer man det ?

Jeg fatter det ikke ? Nu går fyret 3 timer forkert ! Jeg stiller tiden som
beskrevet i manualen, og så går den rigtigt i et stykke tid.

Næste morgen er den igen 3 timer forkert, dette har nu gentaget sig i laang
tid.

--
Henrik