Tørrestativ til brusekabine
Fra : Jimmy Frederiksen

Dato : 08-03-05 09:53

Hej!

Jeg er på udkig efter et tørrestativ til en brusekabine.

Efter lidt googling har jeg fundet denne:
http://kortlink.dk/stilo/nnm

Problemet er blot at firmaet ikke længere har det.

Er der nogle der ved hvor jeg kan finde det?

Mvh

Jimmy

Fra : Renate Jacobsen

Dato : 08-03-05 10:00

"Jimmy Frederiksen (slet NZY3F)" <jimmy@NZY3Fe-frederiksen.dk> skrev i en
meddelelse news:11102721850.268509431745485@dtext.news.tele.dk...
> [...]
> http://kortlink.dk/stilo/nnm
>
> Problemet er blot at firmaet ikke længere har det.
>
> Er der nogle der ved hvor jeg kan finde det?

Hej Jimmy,

Hvad med dette link? http://www.toolworld.dk/store.php?ctrl=150902

--
Mvh. Renate
____________________________

Fra : Holst

Dato : 08-03-05 10:30

Jimmy Frederiksen (slet NZY3F) wrote:

> [...]
> http://kortlink.dk/stilo/nnm
>
> Problemet er blot at firmaet ikke længere har det.
>
> Er der nogle der ved hvor jeg kan finde det?

Jeg kan i allerhøjeste grad anbefale tørrestativer fra Leifheit. Jeg har
selv et Pegasus 200, som er et vingetørrestativ og derfor ikke lige det,
du søger. Men de har også et Pegasus Tower:

http://www.leifheit.de/2003/produktdb/artikel.php?langid=1&frame=184&style=

Leifheits tørrestativer forhandles hos blandt andet Imerco og Kop &
Kande. Du skal dog ikke forvente, at de har det hjemme, hvis du møder op
i butikken, men de vil naturligvis kunne skaffe det.

Leifheits tørrestativer er tørrestativer af høj kvalitet og meget
robuste. Du skal så til gengæld også regne med, at de koster nogle
hundrede kroner mere end de billige nede fra Harald Nyborg.

Fra : T

Dato : 09-03-05 18:17

> [...]
> http://kortlink.dk/stilo/nnm
>
> Problemet er blot at firmaet ikke længere har det.
>
> Er der nogle der ved hvor jeg kan finde det?

Det sidste jeg købte af den type - for ca ½ år siden - var i Bilka.
AZ plejer osse at ha den.
Formidabelt stativ !!

Fra : Jimmy Frederiksen

Dato : 10-03-05 11:47