strømforbrug til gasfyr
Fra : MVN

Dato : 03-03-05 11:13

der er ca. 150 kvm der skal opvarmes og vi er 2 mennesker,fyret står i
kælderen og der er også udnyttet 1.sal på ejendommen...

bare et slag på tasken !! ,hvad bruger sådan et gasfyr ca. i strøm om året ?

Fra : Jørgen

Dato : 03-03-05 12:29

Kommer meget an på hvilket gasfyr det er
Er det en væghængt gaskedel eller et gasblæseluft monteret på en ældre
kedel?

Mvh
Jørgen

Fra : MVN

Dato : 03-03-05 12:49

"Jørgen" <joeson@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Kommer meget an på hvilket gasfyr det er
> Er det en væghængt gaskedel eller et gasblæseluft monteret på en ældre
> kedel?

den er nyere og væghængt

Fra : Jørgen

Dato : 04-03-05 00:42

Til MVN.

Anslået mellem 300-600 KW.

Men kan anbefale dig at kigge på :

www.dgc.dk/privat/kedeloversigt.htm

der kan du muligvis finde din kedel eller en tilsvarende, ellers kontakt
leverandøren og få svaret.
Håber dette hjælper dig lidt

Fra : .\(5750\)giller

Dato : 04-03-05 07:16

> [...]
>
> Men kan anbefale dig at kigge på :
>
> www.dgc.dk/privat/kedeloversigt.htm
>
> der kan du muligvis finde din kedel eller en tilsvarende, ellers kontakt

der ud over er oxo strøm til min 1 cirkulationspumpe de "dyre" bruger op mod
800 kr pr år

Fra : Jørgen

Dato : 04-03-05 11:46

Fra : MVN

Dato : 05-03-05 09:26

> [...]
>
> Men kan anbefale dig at kigge på :
>
> www.dgc.dk/privat/kedeloversigt.htm
>
> der kan du muligvis finde din kedel eller en tilsvarende, ellers kontakt

det kan det,mange tak