Fyrfad
Fra : Steffen

Dato : 28-02-05 21:52

Jeg leder forgæves efter et fyrfad (til en overkommelig pris) til at stille
kaffe- eller tekande på. Kan man slet ikke få sådan noget mere?
Hilsen
Steffen

Fra : Inger Pedersen

Dato : 28-02-05 21:57

"Steffen" <box399bc@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg leder forgæves efter et fyrfad (til en overkommelig pris)

Du kan prøve i en genbrugsforretning eller på et loppemarked.
Der har jeg ofte set dem stå; det er vel oftest tekanden, der går i stykker.

Hilsen Inger

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-05 07:24

> [...]
stille
> kaffe- eller tekande på. Kan man slet ikke få sådan noget mere?

Som Inger skriver, så kig i en genbrugs. Der fandt vi vores til 40 kr.
Har heller ikke set det i butikkerne i lang tid, men det er da muligt, at
butikker som Kop og Kande og Imerco har det.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Steffen

Dato : 01-03-05 10:07

Tak, begge 2!
Hilsen
Steffen

Fra : Armand

Dato : 01-03-05 23:12

Steffen wrote:
> Jeg leder forgæves efter et fyrfad (til en overkommelig pris) til at stille
> kaffe- eller tekande på. Kan man slet ikke få sådan noget mere?

De i handelen forekommende er nok så overdesignede i forhold til hvad du
tænker på á "en potte på hovedet og med hul i bunden", at du ikke har
genkendt dem :-/
Af samme grund er de også spændt godt op i salgspris, således at du
alligevel ikke er interesseret i dem

--
Armand.