foldegardiner
Fra : Bente

Dato : 23-02-05 21:41

Er der nogen der ved hvor man kan finde en anvisning på hvordan man selv
fremstiller foldegardiner.

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 23-02-05 23:35

On Wed, 23 Feb 2005 21:40:54 +0100, "Bente" <nospam@nospam.dk> wrote:

>Er der nogen der ved hvor man kan finde en anvisning på hvordan man selv
>fremstiller foldegardiner.

Google er et godt sted at starte....

http://www.google.dk/search?hl=da&q=foldegardin+g%C3%B8r+det.selv&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=

Fra : Bente

Dato : 24-02-05 21:16

<jubija@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Google er et godt sted at starte....
>
> http://www.google.dk/search?hl=da&q=foldegardin+g%C3%B8r+det.selv&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=

Tak for det!
Havde nu forsøgt, men fandt kun links til bøger med anvisninger

MVH Bente

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-05 16:20

> Tak for det!
> Havde nu forsøgt, men fandt kun links til bøger med anvisninger
>
> MVH Bente

Jeg har en 4 stykker du kan købe, hvis de ellers passer i målene. God
kvalitet fra Ilva, 1½ år gl, ikke i brug mere.

Hvilken størrelse skal du bruge, hvor mange ?

/Jakob

Fra : Melanie

Dato : 24-02-05 07:39

"Bente" <nospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved hvor man kan finde en anvisning på hvordan man selv
> fremstiller foldegardiner.

Hej Bente

Jeg mener Jysk har en rigtig god forklaring på det i deres "Gardinavis". Den
findes også på nettet.
God fornøjelse.

Mvh Melanie

Fra : Clevin

Dato : 23-02-07 09:37

Bente wrote:
> Er der nogen der ved hvor man kan finde en anvisning på hvordan man selv
> fremstiller foldegardiner.

Tag i Bilka og få dem syet. Vi var skeptiske i starten, men har fået
nogle meget fine gardiner som fungerer som de skal. Vi gav omkring 2000
for 4 gardiner til 2 vinduer á 120*140 og 2 vinduer á 120*85. Til den
pris kunne vi få ét gardin hos Garant. Til den pris ville jeg ikke
overveje at sy dem selv! Så kan du jo altid skifte dem ud hvis du bliver
træt af farven...Vi hørte at det var meget bøvlet at sy dem selv.

/Clevin