Maxi KUN 50 km/t med megatun..
Fra : Mindstorms

Dato : 26-05-01 23:45

Jeg har en Puch Maxi med 70ccm, 45mm cylinder og stempel. 21mm Firkantet
Dellorto kaburator, power luftfilter :), tunudstødning, 13 tands
fortandhjul, jeg tror dysen er 94 kan det passe?

Hvordan kan det være, at den ikke kan køre mere end 50 km/t?

Jeg tror måske, at det har noget med dysen at gøre... eller hvad?

Alt hjælp modtages meget gerne...

På forhand tak Anders

Fra : Mark

Dato : 26-05-01 23:48

skift dit fortandhjul ud til en 17 el. 18tans

Fra : Thomas

Dato : 26-05-01 23:58

Jeg tror at det er karburatoren der ikke er god. har hørt om problemet før
og det har været karburatoren den har været galt med. En bing karburator
dur.
50 km/t er ikke meget med det du har på. Min maxi kørte også med 70ccm
cylinder 18 tands, cigarrør, hjemmelavet bing (rund model) der var lavet i
en drejebænk 15mm. den havde en topfart på omkring de 80km/t

mvh. Thomas.B

Fra : RpR

Dato : 27-05-01 00:43

> [...]
>cylinder 18 tands, cigarrør, hjemmelavet bing (rund model) der var lavet i
>en drejebænk 15mm. den havde en topfart på omkring de 80km/t

Dell Orto laver kvalitet, deres karburatorer fejler intet.
Men 13t er også et forbandet lille tandhjul =)

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Seth-Enoch

Dato : 27-05-01 22:57

> Dell Orto laver kvalitet, deres karburatorer fejler intet.
Jepski, min 18mm Delle til 70ccm, køre sq fint, der har aldrig været
problemer...

> Men 13t er også et forbandet lille tandhjul =)
Jatak... Fuck den må igrunden tage en hules masse omdrejninger...

--
Seth-Enoch

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 27-05-01 15:18

Jeg turde sku ik køre 80 på en maxi lol...

Christian

Fra : Morten Olsson

Dato : 27-05-01 22:03

Næ - jeg skulle da også mene at alt over 50 på noget der er kontrueret som
en stor cykel, og bremser som
en sådan er en aaaaanelse...... modigt

Morten

Fra : Seth-Enoch

Dato : 28-05-01 22:41

Morten Olsson <dsl23906@vip.cybercity.dk> wrote in message > Næ - jeg skulle
da også mene at alt over 50 på noget der er kontrueret som
> en stor cykel, og bremser som
> en sådan er en aaaaanelse...... modigt

Såså, skal du fornærme min cykel? :) Min cykel har sq bedre bremser en min
Maxi :)

--
Seth-Enoch

Fra : Anders Houmark

Dato : 28-05-01 14:44

Seth-Enoch skrev i meddelelsen ...

>Såså, skal du fornærme min cykel? :) Min cykel har sq bedre bremser en min
>Maxi :)

Hehe ja.. og samtidig er din cykel mindst 5 gange lettere end maxien :)

--
Mvh Anders Houmark

Fra : Seth-Enoch

Dato : 29-05-01 00:44

> Hehe ja.. og samtidig er din cykel mindst 5 gange lettere end maxien :)

Jup...Eller dvs. hvis jeg bruger rust fjerner, så er der vist kun slange og
dæktilbage :)

--
Seth-Enoch