/ Forside / Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
 
Top 10 brugere
Sexualitet
#NavnPoint
dova 2573
Sannie 1393
Nordsted1 1345
briani 1186
skingur 1004
ThomasG 918
ans 861
refi 860
creamygirl 831
10  piaskov 789
Udholdenhed i sengen
Fra : doktoren


Dato : 27-02-05 17:19

Hej, jeg er i den "heldige" situation at det tager mig mindst 1-2 timer at
komme (et par gange har vi dyrket sex i 9 timer før jeg kunne komme), når
jeg dyrker sex med min kæreste..
Det er på sin vis rart nok, da jeg nyder akten med min smukke og dejlige
kæreste. Nogen gange orker ingen af os dog at gå igang, da vi ikke gider at
ligge og rode rundt hele natten.
Det er ikke sådan at jeg ligger og tænker på fodbold eller baseball for at
holde så længe som jeg gør, jeg kan ikke gøre for det..

Nu er det så jeg vil bede om råd herinde.. Hvad kan jeg gøre for at komme
hurtigere? Min kæreste gør alting rigtigt, og det har da også været et
"problem" i mne tidligere forhold.. er der nogen der har haft lignende
problemer? Hvad gjorde i?

_______
MVH
Brian



 
 
 
alpha searcher (27-02-2005)
Kommentar
Fra : alpha searcher


Dato : 27-02-05 18:26

Hej
>
> Nu er det så jeg vil bede om råd herinde.. Hvad kan jeg gøre for at komme
> hurtigere? Min kæreste gør alting rigtigt, og det har da også været et
> "problem" i mne tidligere forhold.. er der nogen der har haft lignende
> problemer? Hvad gjorde i?
>
> _
Find nogle af de fantasier frem du bruger til at onanere efter og tænk på
dem mens du gi'r hende en ordentlig omgang.

Alpha



doktoren (27-02-2005)
Kommentar
Fra : doktoren


Dato : 27-02-05 18:57

nu kommer der en hemmelighed: mine fantasier er hende.. så jeg kan ikke
rigtig få det bedre..
fatter det ikke..

> Find nogle af de fantasier frem du bruger til at onanere efter og tænk på
> dem mens du gi'r hende en ordentlig omgang.
>
> Alpha
>
>



alpha searcher (27-02-2005)
Kommentar
Fra : alpha searcher


Dato : 27-02-05 21:04


"doktoren" <doktor_b@juggalos.dk> wrote in message
news:422209de$0$29275$14726298@news.sunsite.dk...
> nu kommer der en hemmelighed: mine fantasier er hende.. så jeg kan ikke
> rigtig få det bedre..
> fatter det ikke..
>

Arrg - kom nu! Der må sgu være andet end hende.
Det er da bare at gå i gang. Måske tænder du ikke nok på hende. lol

Alpha



doktoren (28-02-2005)
Kommentar
Fra : doktoren


Dato : 28-02-05 10:39

> Arrg - kom nu! Der må sgu være andet end hende.
> Det er da bare at gå i gang. Måske tænder du ikke nok på hende. lol

at jeg ikke tænder nok på hende er en fjollet kommentar, siden den dag mine
øjne faldt på hende, har jeg drømt om hende, fantaseret om hende og efter
lang tids forkvaklede scoreforsøg, fået hende..
og igen.. det er ikke kun hende det er sådan med.. det har værest sådan
altid!
dog ikke første gang.. men det er en helt anden historie



PerX ... (02-03-2005)
Kommentar
Fra : PerX ...


Dato : 02-03-05 23:11

In article <4222e6b2$0$29280$14726298@news.sunsite.dk>,
doktor_b@juggalos.dk says...
> > Arrg - kom nu! Der må sgu være andet end hende.
> > Det er da bare at gå i gang. Måske tænder du ikke nok på hende. lol
>
> at jeg ikke tænder nok på hende er en fjollet kommentar, siden den dag mine
> øjne faldt på hende, har jeg drømt om hende, fantaseret om hende og efter
> lang tids forkvaklede scoreforsøg, fået hende..
> og igen.. det er ikke kun hende det er sådan med.. det har værest sådan
> altid!
> dog ikke første gang.. men det er en helt anden historie

Måske er det på tide at tale med en psykolog...


ullala (27-02-2005)
Kommentar
Fra : ullala


Dato : 27-02-05 18:59


"doktoren" <doktor_b@juggalos.dk> skrev i en meddelelse
news:4221f30e$0$29272$14726298@news.sunsite.dk...
> Hej, jeg er i den "heldige" situation at det tager mig mindst 1-2 timer at
> komme (et par gange har vi dyrket sex i 9 timer før jeg kunne komme), når
> jeg dyrker sex med min kæreste..
> Det er på sin vis rart nok, da jeg nyder akten med min smukke og dejlige
> kæreste. Nogen gange orker ingen af os dog at gå igang, da vi ikke gider
at
> ligge og rode rundt hele natten.
> Det er ikke sådan at jeg ligger og tænker på fodbold eller baseball for at
> holde så længe som jeg gør, jeg kan ikke gøre for det..
>
> Nu er det så jeg vil bede om råd herinde.. Hvad kan jeg gøre for at komme
> hurtigere? Min kæreste gør alting rigtigt, og det har da også været et
> "problem" i mne tidligere forhold.. er der nogen der har haft lignende
> problemer? Hvad gjorde i?
>
> _______
> MVH
> Brian


Hej!

Luksusproblem Håber din kæreste sætter pris på det/ dig!
Men kan godt se pointen - Tror du skal føge Alpha´s råd og tænke "dirty"....
Ellers er det måske en ide, at "træne" quickie´s , hvor det er nødvendigt at
skynde sig...... Små hurtige, dejlige knald om morgnen, eftermiddagen, og i
sofaen om aftenen....
Eller, er det bydende nødvendigt for dig at komme hver gang?

Ullala.



doktoren (27-02-2005)
Kommentar
Fra : doktoren


Dato : 27-02-05 19:13

> Hej!
>
> Luksusproblem Håber din kæreste sætter pris på det/ dig!
> Men kan godt se pointen - Tror du skal føge Alpha´s råd og tænke
> "dirty"....
> Ellers er det måske en ide, at "træne" quickie´s , hvor det er nødvendigt
> at
> skynde sig...... Små hurtige, dejlige knald om morgnen, eftermiddagen, og
> i
> sofaen om aftenen....
> Eller, er det bydende nødvendigt for dig at komme hver gang?
>
> Ullala.
>
>

Jeg håber da bestemt også at hun sætter pris på mig :) jeg er jo stadig helt
tosset med hende..
nej, det er bestemt ikke bydende nødvendigt, og jeg har mange gange stoppet
det, når jeg kunne mærke at hun ikke syntes det var helt vildt fedt
længere.. men hun vil gerne have at jeg også "får noget ud af det" og jeg
HAR forklaret hende, at det at være sammen med hende er nok for mig.. men
hun vil gerne kunne gøre det færdigt..
vi har prøvet forskellige ting, og de fleste ting har resulteret i trætte
arme, krampe, ondt i kæben.. you name it..
ved sgu ikke hvad jeg skal stille op.. mine "dirty" tanker omhandler i
forvejen hende..
de gange hvor vi skal have en quickie, når jeg bare ikke at blive færdig, og
det gør mig såmænd ikke noget..



Paul (27-02-2005)
Kommentar
Fra : Paul


Dato : 27-02-05 19:33


"doktoren" <doktor_b@juggalos.dk> skrev i en meddelelse
news:42220dc8$0$29280$14726298@news.sunsite.dk...

> nej, det er bestemt ikke bydende nødvendigt, og jeg har mange gange
> stoppet det, når jeg kunne mærke at hun ikke syntes det var helt vildt
> fedt længere.. men hun vil gerne have at jeg også "får noget ud af det" og
> jeg HAR forklaret hende, at det at være sammen med hende er nok for mig..
> men hun vil gerne kunne gøre det færdigt..

Jeg tror hun må vænne sig af med "noget for noget" tanken.

Iøvrigt, gør det nogen forskel hvor stram hun er?
Jeg mener, når det tager dig cirka en halv time at onanere til orgasme, og
du kan blive ved næsten forever med hende, skyldes det så hun ikke længere
er helt stram?
Ikke at det er noget dårligt hun ikke stram, men det kan føre til at din pik
ikke mærker "suget".
Jeg kan selv blive ved længe (dog ikke i timevis uden pauser), og jeg har
lagt mærke til, at jeg ved onani mere eller mindre kan styre min
orgasmetrang, men at det er væsentligt sværere ved almindeligt samleje da
der sjældent er en orgasmetrang når hun ikke er lige så stram som min højre
hånd kan blive.

M.v.h.

Paul



doktoren (27-02-2005)
Kommentar
Fra : doktoren


Dato : 27-02-05 20:03

> Iøvrigt, gør det nogen forskel hvor stram hun er?

det har ikke noget med det at gøre, da hun er den strammeste partner jeg har
haft..



Sabina Hertzum (27-02-2005)
Kommentar
Fra : Sabina Hertzum


Dato : 27-02-05 21:05

doktoren wrote:
>> Iøvrigt, gør det nogen forskel hvor stram hun er?
>
> det har ikke noget med det at gøre, da hun er den strammeste partner
> jeg har haft..

har du overvejet/prøvet direkte hjælpemidler som feks en cock-ring? den vil
holde blodet i pikken og dermed både øge hårdheden og følsomheden for
dig.....
hvad med hjælpemidler oppe i hende? noget der presser mod din pik, som feks
en ekstra dildo (i røven eller missen, efter hvad man har lyst til) eller et
vibrerende æg eller måske bare hendes fingre der nuldrer løs og måske endda
smutter med op i hende selv under akten?

man kan få forskellige midler til at smøre på glans som kan øge
følsomheden....
http://www.0nline-sexshoppen.dk/ har noget der hedder henholdsvis:
Breezz Hot intim olie
Breezz Cool intim olie

og sidst men ikke mindst kunne du eksperimentere med din egen anus, nogle
mænd får enormt meget ud af en butplug eller blot en finger på afveje....


--
Knus, Sabina
Se vores sunde, smukke og charmerende persere på
http://www.dkshadowfax.dk



Rene' Hjorth (27-02-2005)
Kommentar
Fra : Rene' Hjorth


Dato : 27-02-05 18:57

[doktoren | Sun, 27 Feb 2005 17:19:25 +0100]

>Hej, jeg er i den "heldige" situation at det tager mig mindst 1-2 timer at
>komme (et par gange har vi dyrket sex i 9 timer før jeg kunne komme), når
>jeg dyrker sex med min kæreste..

Woah! Forstår godt jeres problem - det må dag tage en del af fornøjelæsen
ved sex ... trods alt.

Hvad med når du onanerer - er det også noget der tager et par timer?

Hvis ikke kunne du jo vælge at hjælpe med når i dyrker sex, altså skifte
mellem stillinger der bl.a. tillod dig at onanere imens?

/René

doktoren (27-02-2005)
Kommentar
Fra : doktoren


Dato : 27-02-05 19:15

> Woah! Forstår godt jeres problem - det må dag tage en del af fornøjelæsen
> ved sex ... trods alt.
>
> Hvad med når du onanerer - er det også noget der tager et par timer?
>
> Hvis ikke kunne du jo vælge at hjælpe med når i dyrker sex, altså skifte
> mellem stillinger der bl.a. tillod dig at onanere imens?
>
> /René

når jeg onanerer tager det omkring en halv time.. men det er også med
høj-intensiv wanken ;)
og vi skifter stilling ofte, jeg gider simpelthen ikke kedelig sex, og vil
gerne gøre det så godt for hende som muligt..



nospam (27-02-2005)
Kommentar
Fra : nospam


Dato : 27-02-05 19:52

> når jeg onanerer tager det omkring en halv time.. men det er også med
> høj-intensiv wanken ;)

Prøv at skifte teknik. Eksperimenter.

> og vi skifter stilling ofte, jeg gider simpelthen ikke kedelig sex, og vil
> gerne gøre det så godt for hende som muligt..

Tror begge dele kan være grunden.

Først og fremmest er det fordi du er for hensynsfuld. Det skal du ikke være
hver gang. Så længe du tænker på: "gerne gøre det så godt for hende som
muligt.." - så længe tænker du for lidt på dig selv. Tror du skal tænke KUN
på dig selv når du vil komme. Det er sikkert til glæde for kæresten osse at
mærke din lyst.

M


doktoren (27-02-2005)
Kommentar
Fra : doktoren


Dato : 27-02-05 20:04

> Tror begge dele kan være grunden.

godt tænkt.. det vil jeg prøve at eksperimentere med..



Rene' Hjorth (28-02-2005)
Kommentar
Fra : Rene' Hjorth


Dato : 28-02-05 17:01

[nospam | Sun, 27 Feb 2005 19:51:59 +0100]

>Først og fremmest er det fordi du er for hensynsfuld. Det skal du ikke være
>hver gang. Så længe du tænker på: "gerne gøre det så godt for hende som
>muligt.." - så længe tænker du for lidt på dig selv. Tror du skal tænke KUN
>på dig selv når du vil komme. Det er sikkert til glæde for kæresten osse at
>mærke din lyst.

Den kan jeg også tilslutte mig. Hvis begge parter fokuserer på den andens
oplevelse primært, bliver det er sær langvarig og lidt kedelig oplevelse.

Det skal være tilladt at lade sin egen liderlighed være den drivende kraft.

/René

alpha searcher (27-02-2005)
Kommentar
Fra : alpha searcher


Dato : 27-02-05 21:05



> når jeg onanerer tager det omkring en halv time.. men det er også med
> høj-intensiv wanken ;)
> og vi skifter stilling ofte, jeg gider simpelthen ikke kedelig sex, og vil
> gerne gøre det så godt for hende som muligt..
>
Kom lige til at tænke på, at hvis man er alt for forelsket, så kan det
faktisk være svært at komme. Orgasmen må ikke være det eneste du / I stræber
efter.

Alpha searcher



doktoren (28-02-2005)
Kommentar
Fra : doktoren


Dato : 28-02-05 10:40

> Kom lige til at tænke på, at hvis man er alt for forelsket, så kan det
> faktisk være svært at komme. Orgasmen må ikke være det eneste du / I
> stræber efter.
>
> Alpha searcher
>

hmm.. måske det er det.. men hvad så med de piger, jeg var sammen med i
flere år? der kan man vel tale om at forelskelsen har fortaget sig?



alpha searcher (28-02-2005)
Kommentar
Fra : alpha searcher


Dato : 28-02-05 13:22

Hej
>
>
> hmm.. måske det er det.. men hvad så med de piger, jeg var sammen med i
> flere år? der kan man vel tale om at forelskelsen har fortaget sig?
>
Det er jo ikke nogen let sag at svare på. Måske er det en eller anden
irriterende udgave af impotens, hvad ved jeg. Jeg tror også det kan være en
angst fra din side om at give slip og slippe selvkontrollen. Du er måske
bange for, hvor dum du tror du kommer til at se ud, når du får udløsning /
orgasme.

I hvert fald ville jeg søge professionel hjælp i jeres tilfælde. For din
kæreste kan jo let miste lysten, hvis agten nærmest er en
helaftensforestilling hver gang. Men slap bare af og nyd hinanden og søg
måske professionel hjælp, for at få lidt inspiration.

Brian



doktoren (28-02-2005)
Kommentar
Fra : doktoren


Dato : 28-02-05 14:17


> I hvert fald ville jeg søge professionel hjælp i jeres tilfælde. For din
> kæreste kan jo let miste lysten, hvis agten nærmest er en
> helaftensforestilling hver gang. Men slap bare af og nyd hinanden og søg
> måske professionel hjælp, for at få lidt inspiration.
>
> Brian
>

jeg er ikke spor bange for hvordan jeg ser ud, når jeg får orgasme - og en
god ting ved at det varer så længe er at jeg _altid_ får en decideret
orgasme.. når jeg onanerer kommer jeg "bare", men når jeg har sex er det en
veritabel orgasme, som ryster hele min verden.. en enkelt gang har jeg
ligget i 45 minutter med "kramper" og ikke kunnet så meget som at tænde en
smøg..
hmmm..



alpha searcher (28-02-2005)
Kommentar
Fra : alpha searcher


Dato : 28-02-05 14:26

Hej igen
>>
>
> jeg er ikke spor bange for hvordan jeg ser ud, når jeg får orgasme - og en
> god ting ved at det varer så længe er at jeg _altid_ får en decideret
> orgasme.. når jeg onanerer kommer jeg "bare", men når jeg har sex er det
> en veritabel orgasme, som ryster hele min verden.. en enkelt gang har jeg
> ligget i 45 minutter med "kramper" og ikke kunnet så meget som at tænde en
> smøg..
> hmmm..
Tja det lyder lisom ikke rigtig til, at vi kommer sagen nærmere her i
gruppen, da alt vi foreslår falder til jorden. Der findes mange kvinder, som
har svært ved at få orgasme, så det må vel også være naturligt for nogle
mænd. En orgasme på 45 min. hmm det lyder vist lige lovlig konstrueret er
jeg bange for. Nå men held og lykke med jagten.

Alpha



doktoren (28-02-2005)
Kommentar
Fra : doktoren


Dato : 28-02-05 14:37



> Tja det lyder lisom ikke rigtig til, at vi kommer sagen nærmere her i
> gruppen, da alt vi foreslår falder til jorden. Der findes mange kvinder,
> som har svært ved at få orgasme, så det må vel også være naturligt for
> nogle mænd. En orgasme på 45 min. hmm det lyder vist lige lovlig
> konstrueret er jeg bange for. Nå men held og lykke med jagten.
>
> Alpha


jeg skrev ikke at jeg fik en orgasme der varede i 45 minutter.. læs dog hvad
jeg skriver, og lad være med at putte informationer ind, jeg ikke har
skrevet..
jeg skrev at jeg engang fik en orgasme, som gjorde at jeg lå og rystede i
"kramper" (bemærk anførselstegnet)

forståes; det var så godt, at jeg ikke kunne noget som helst.. i lang tid
derefter



alpha searcher (28-02-2005)
Kommentar
Fra : alpha searcher


Dato : 28-02-05 16:10

Hej


> jeg skrev ikke at jeg fik en orgasme der varede i 45 minutter.. læs dog
> hvad jeg skriver, og lad være med at putte informationer ind, jeg ikke har
> skrevet..
> jeg skrev at jeg engang fik en orgasme, som gjorde at jeg lå og rystede i
> "kramper" (bemærk anførselstegnet)
>
> forståes; det var så godt, at jeg ikke kunne noget som helst.. i lang tid
> derefter

Javel ja. Det er meget fint.
Det må vi så forholde os til, selvom jeg nu mere tror at du har været gået
sukkerkold efter adskillige timers pumpeøvelser. *ggg*
Det virker bare påfaldende, at alle de ting der foreslås skråsikkert bliver
sat til vægs. Det lyder ikke sandsynligt, at du faktisk ville indrømme et
svagt punkt, hvis vi skulle støde på et.
Hvis dit problem har eksisteret i så mange år som du siger og du ikke har
gjort noget ved det før, hvorfor så gøre noget ved det nu?

Alpha



doktoren (28-02-2005)
Kommentar
Fra : doktoren


Dato : 28-02-05 21:20


> Javel ja. Det er meget fint.
> Det må vi så forholde os til, selvom jeg nu mere tror at du har været gået
> sukkerkold efter adskillige timers pumpeøvelser. *ggg*

*lol* lyder da egentligt helt fornuftigt ;)

> Det virker bare påfaldende, at alle de ting der foreslås skråsikkert
> bliver sat til vægs. Det lyder ikke sandsynligt, at du faktisk ville
> indrømme et svagt punkt, hvis vi skulle støde på et.
> Hvis dit problem har eksisteret i så mange år som du siger og du ikke har
> gjort noget ved det før, hvorfor så gøre noget ved det nu?
>
> Alpha
>

det er bestemt ikke min intention at sætte jeres forslag til vægs, undskyld
hvis det har virket sådan, men jeg er nogle gange en knold til at formulere
mig...
jeg ved ikke om jeg decideret har lyst til at gøre noget ved "problemet" -
da det jo er meget rart egentligt.. i don't know..



Mogens (28-02-2005)
Kommentar
Fra : Mogens


Dato : 28-02-05 16:27


"doktoren" <doktor_b@juggalos.dk> skrev i en meddelelse
news:42231e74$0$29281$14726298@news.sunsite.dk...
>
>
> > Tja det lyder lisom ikke rigtig til, at vi kommer sagen nærmere her i
> > gruppen, da alt vi foreslår falder til jorden. Der findes mange kvinder,
> > som har svært ved at få orgasme, så det må vel også være naturligt for
> > nogle mænd. En orgasme på 45 min. hmm det lyder vist lige lovlig
> > konstrueret er jeg bange for. Nå men held og lykke med jagten.
> >
> > Alpha
>
>
> jeg skrev ikke at jeg fik en orgasme der varede i 45 minutter.. læs dog
hvad
> jeg skriver, og lad være med at putte informationer ind, jeg ikke har
> skrevet..
> jeg skrev at jeg engang fik en orgasme, som gjorde at jeg lå og rystede i
> "kramper" (bemærk anførselstegnet)
>
> forståes; det var så godt, at jeg ikke kunne noget som helst.. i lang tid
> derefter
>
>

Skal vi nu ikke lige få det helt klarlagt . Ergo , får du orgasme , så er du
en kvinde , og får du udløsning , er du en mand . Du skriver under
seudonymet ´´ doktoren ´´ , men det kan jo være hvad som helst . Det der med
at du ikke kan ryge en smøg bagefter , skal du kun være glad for , da det er
usundt at ryge , og samtidig farligt at ryge i sengen , da der kan gå ild i
sengetøjet , dernæst i lejligheden, videre til hele opgangen , som igen kan
brede sig til hele boligblokken , som igen breder sig videre til osv ,
inden du har set dig om , kan du have brændt en hel bydel ned , og samtidig
sat en masse menneskeliv i fare . Nå men det var bare et lille sidespring
Jeg vil stadig foreslå dig at søge profesionel hjælp , inden du kammer
helt over i orgasme eller udløsning , hva´ ved jeg .

M.





doktoren (01-03-2005)
Kommentar
Fra : doktoren


Dato : 01-03-05 08:27

> Skal vi nu ikke lige få det helt klarlagt . Ergo , får du orgasme , så er
> du
> en kvinde , og får du udløsning , er du en mand .

nej, der tager du fejl.. måske er det den korrekte måde at definere det på
(det skal jeg ikke gøre mig til dommer over), men det er langtfra
virkeligheden.. jeg har prvet det at få udløsning mange gange (nærmest til
hudløshed *fænomonal humor jeg ligger for dagen*) men det kan ikke nærme sig
det jeg, stadig, vil kalde en orgasme..

> Jeg vil stadig foreslå dig at søge profesionel hjælp , inden du
> kammer
> helt over i orgasme eller udløsning , hva´ ved jeg .
>
> M.

hvilken form for hjælp snakker vi om her? psykolog?

-Brian (som viiiist nok er et hankønsnavn)



Rene' Hjorth (28-02-2005)
Kommentar
Fra : Rene' Hjorth


Dato : 28-02-05 17:02

[doktoren | Sun, 27 Feb 2005 19:15:21 +0100]

>når jeg onanerer tager det omkring en halv time.. men det er også med
>høj-intensiv wanken ;)

Jamen som 'M' også berører kan det sagtens være at du koncentrerer dig for
lidt om din egen udløsning og derved bliver ved med at trække den ud.

/René

Hobert Idiart (27-02-2005)
Kommentar
Fra : Hobert Idiart


Dato : 27-02-05 20:32

Rene' Hjorth wrote:

> Hvad med når du onanerer - er det også noget der tager et par timer?

Hvordan kan du være sikker på, at han i det hele taget praktiserer onani?

John Sahl (27-02-2005)
Kommentar
Fra : John Sahl


Dato : 27-02-05 20:53

Hobert Idiart wrote:
> Hvordan kan du være sikker på, at han i det hele taget praktiserer
> onani?

Det gør alle mænd.

--
John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!



Hobert Idiart (27-02-2005)
Kommentar
Fra : Hobert Idiart


Dato : 27-02-05 22:25

John Sahl wrote:
> Hobert Idiart wrote:
>
>>Hvordan kan du være sikker på, at han i det hele taget praktiserer
>>onani?
>
>
> Det gør alle mænd.

Pjat!

Kun drenge i teenageårene praktisere det, da det jo er en dyrisk drift,
man vokser sig fra!

Anita (27-02-2005)
Kommentar
Fra : Anita


Dato : 27-02-05 22:40

Hobert Idiart wrote:

> Kun drenge i teenageårene praktisere det, da det jo er en dyrisk
> drift, man vokser sig fra!

Du ved simpelthen hvad alle mænd i verden foretager sig og ikke foretager
sig? Get real.

Anita



John Sahl (27-02-2005)
Kommentar
Fra : John Sahl


Dato : 27-02-05 22:26

Hobert Idiart wrote:
> Kun drenge i teenageårene praktisere det, da det jo er en dyrisk
> drift, man vokser sig fra!

Nu skrev jeg med vilje mænd. Derfor er det jo fra starten
udelukket at du ved noget om det.

--
John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!



Hobert Idiart (27-02-2005)
Kommentar
Fra : Hobert Idiart


Dato : 27-02-05 22:42

John Sahl wrote:
> Hobert Idiart wrote:
>
>>Kun drenge i teenageårene praktisere det, da det jo er en dyrisk
>>drift, man vokser sig fra!
>
>
> Nu skrev jeg med vilje mænd. Derfor er det jo fra starten
> udelukket at du ved noget om det.

Jeg praktiserer ikke onani og sidst jeg tjekkede det, var jeg normalt
udrustet.
Det er et spørgsmål om viljestyrke og tro og om evnen til at stå imod
Satans fristelser.
Jeg har prøvet mig selv af nogle gange ved at kigge på porno. Det fik
mig ikke til at onanere. Endvidere fik jeg heller ikke englef*sse af det
om natten.
Konklusion: Jeg er stærk!

John Sahl (27-02-2005)
Kommentar
Fra : John Sahl


Dato : 27-02-05 23:11

Hobert Idiart wrote:
> Jeg praktiserer ikke onani og sidst jeg tjekkede det, var jeg normalt
> udrustet.

Du er jo en psykisk eunuk. Ikke en mand. Du tæller ikke.

> Det er et spørgsmål om viljestyrke og tro og om evnen til at stå imod
> Satans fristelser.

Hvorfor er der så megen sex i alle klostrene rundt omkring?

> Jeg har prøvet mig selv af nogle gange ved at kigge på porno. Det fik
> mig ikke til at onanere. Endvidere fik jeg heller ikke englef*sse af
> det om natten.

Synd.

> Konklusion: Jeg er stærk!

Nej, du er dum og uvidende om hvad det er du går glip af.

--
John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!



Jens.b. (28-02-2005)
Kommentar
Fra : Jens.b.


Dato : 28-02-05 08:19

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
news:42224559$0$80888$157c6196@dreader2.cybercity.dk
> Hobert Idiart wrote:
>> Jeg praktiserer ikke onani og sidst jeg tjekkede det, var jeg normalt
>> udrustet.
>
> Du er jo en psykisk eunuk. Ikke en mand. Du tæller ikke.
>
>> Det er et spørgsmål om viljestyrke og tro og om evnen til at stå imod
>> Satans fristelser.
>
> Hvorfor er der så megen sex i alle klostrene rundt omkring?
>
>> Jeg har prøvet mig selv af nogle gange ved at kigge på porno. Det fik
>> mig ikke til at onanere. Endvidere fik jeg heller ikke englef*sse af
>> det om natten.
>
> Synd.
>
>> Konklusion: Jeg er stærk!
>
> Nej, du er dum og uvidende om hvad det er du går glip af.

hvorfor mon han skriver i denne gruppe når han er af intetkøn ?

det kan jo også være han stadig får brystmælk og derfor ikke har lært hvad
sex er for noget.



Jens.b. (28-02-2005)
Kommentar
Fra : Jens.b.


Dato : 28-02-05 08:14

"Hobert Idiart" <in@your.dreams> skrev i en meddelelse
news:38et4qF5ij4aoU1@individual.net
> John Sahl wrote:
>> Hobert Idiart wrote:
>>
>>> Kun drenge i teenageårene praktisere det, da det jo er en dyrisk
>>> drift, man vokser sig fra!
>>
>>
>> Nu skrev jeg med vilje mænd. Derfor er det jo fra starten
>> udelukket at du ved noget om det.
>
> Jeg praktiserer ikke onani og sidst jeg tjekkede det, var jeg normalt
> udrustet.
> Det er et spørgsmål om viljestyrke og tro og om evnen til at stå imod
> Satans fristelser.
> Jeg har prøvet mig selv af nogle gange ved at kigge på porno. Det fik
> mig ikke til at onanere. Endvidere fik jeg heller ikke englef*sse af
> det om natten.
> Konklusion: Jeg er stærk!

eller også er du bare bøsse.



Hobert Idiart (28-02-2005)
Kommentar
Fra : Hobert Idiart


Dato : 28-02-05 17:04

Jens.b. wrote:

> eller også er du bare bøsse.

Nej.

Per Vadmand (28-02-2005)
Kommentar
Fra : Per Vadmand


Dato : 28-02-05 09:42


"Hobert Idiart" <in@your.dreams> wrote in message
news:38et4qF5ij4aoU1@individual.net...

>
> Jeg praktiserer ikke onani og sidst jeg tjekkede det, var jeg normalt
> udrustet.

I begge ender?

Per V.



Hobert Idiart (28-02-2005)
Kommentar
Fra : Hobert Idiart


Dato : 28-02-05 17:03

Per Vandmand wrote:
> "Hobert Idiart" <in@your.dreams> wrote in message
> news:38et4qF5ij4aoU1@individual.net...
>
>
>>Jeg praktiserer ikke onani og sidst jeg tjekkede det, var jeg normalt
>>udrustet.
>
>
> I begge ender?

Nej. Min intelligens er langt højere end gennemsnittets.

Non-Desperado (28-02-2005)
Kommentar
Fra : Non-Desperado


Dato : 28-02-05 22:21

Hobert Idiart <in@your.dreams> skrev:

>Nej. Min intelligens er langt højere end gennemsnittets.

Ja, sådan forholder det sig for mange psykopater...
- -
Det ovenstående er skrevet udfra hvad jeg har kunnet læse mig til
rundt om på nettet og herinde, og derfra har jeg så dannet mit eget
syn på sagen.
Hvis der er deciderede fejl i det skrevne, så ret mig gerne.

ThomasB (01-03-2005)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 01-03-05 10:30


"Non-Desperado" <dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk>
skrev i en meddelelse
>>Nej. Min intelligens er langt højere end gennemsnittets.
>
> Ja, sådan forholder det sig for mange psykopater...

Det er en skrøne, psykopater er bare gode til at manipulere.



Jens Bruun (01-03-2005)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 01-03-05 10:43

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse
news:42243620$0$146$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> Det er en skrøne, psykopater er bare gode til at manipulere.

Faktisk ikke. Dem, man i gamle dage klinisk betegnede psykopater, havde en
overrepræsentation af højt begavede.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 02/26/05)
http://gallery.bruun.com/index.php?cat=10003 - My photo gallery



ThomasB (01-03-2005)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 01-03-05 18:43

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>> Det er en skrøne, psykopater er bare gode til at manipulere.
>
> Faktisk ikke. Dem, man i gamle dage klinisk betegnede psykopater, havde en
> overrepræsentation af højt begavede.

Jeg mener bestemt at det er en skrøne, og har du noget du kan henvise til?




Michael Jørgensen (02-03-2005)
Kommentar
Fra : Michael Jørgensen


Dato : 02-03-05 08:26


"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message
news:d01dbt$2cql$1@news.cybercity.dk...
> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse
> news:42243620$0$146$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
>
> > Det er en skrøne, psykopater er bare gode til at manipulere.
>
> Faktisk ikke. Dem, man i gamle dage klinisk betegnede psykopater, havde en
> overrepræsentation af højt begavede.

Det er egentligt ganske fascinerende, at en tråd om seksuel udholdenhed
ender i en diskussion om psykopater, deres intelligens og deres evne til at
manipulere. Det skal man nok ikke lægge for meget i....

Jeg er bare lettere overrasket.

-Michael.



Rene' Hjorth (28-02-2005)
Kommentar
Fra : Rene' Hjorth


Dato : 28-02-05 17:04

[Hobert Idiart | Sun, 27 Feb 2005 20:32:17 +0100]

>> Hvad med når du onanerer - er det også noget der tager et par timer?
>Hvordan kan du være sikker på, at han i det hele taget praktiserer onani?

Det gør alle seksuelt velfungerende mænd *)

*) Hvilket bl.a. ikke medtager dig, hvorfor du ikke har det fornødne
erfaringsgrundlag for denne debat.

/René

Mogens (28-02-2005)
Kommentar
Fra : Mogens


Dato : 28-02-05 01:49


"doktoren" <doktor_b@juggalos.dk> skrev i en meddelelse
news:4221f30e$0$29272$14726298@news.sunsite.dk...
> Hej, jeg er i den "heldige" situation at det tager mig mindst 1-2 timer at
> komme (et par gange har vi dyrket sex i 9 timer før jeg kunne komme), når
> jeg dyrker sex med min kæreste..
> Det er på sin vis rart nok, da jeg nyder akten med min smukke og dejlige
> kæreste. Nogen gange orker ingen af os dog at gå igang, da vi ikke gider
at
> ligge og rode rundt hele natten.
> Det er ikke sådan at jeg ligger og tænker på fodbold eller baseball for at
> holde så længe som jeg gør, jeg kan ikke gøre for det..
>
> Nu er det så jeg vil bede om råd herinde.. Hvad kan jeg gøre for at komme
> hurtigere? Min kæreste gør alting rigtigt, og det har da også været et
> "problem" i mne tidligere forhold.. er der nogen der har haft lignende
> problemer? Hvad gjorde i?
>
> _______
> MVH
> Brian
>
>

Hej Brian .

Tal med en psykolog , det lader til at du har en psykisk blokade , som gør
at du ikke koncentrerer dig 100 % om det du har gang i .

M.



Mette (28-02-2005)
Kommentar
Fra : Mette


Dato : 28-02-05 11:06


"doktoren" <doktor_b@juggalos.dk> skrev i en meddelelse
news:4221f30e$0$29272$14726298@news.sunsite.dk...

> Nu er det så jeg vil bede om råd herinde.. Hvad kan jeg gøre for at komme
> hurtigere? Min kæreste gør alting rigtigt, og det har da også været et
> "problem" i mne tidligere forhold.. er der nogen der har haft lignende
> problemer? Hvad gjorde i?

Jeg vil blot gentage, hvad andre også har foreslået. Orgasme handler om at
slippe kontrollen 100% og kun fokusere på sig selv og sin nydelse i de
øjeblikke, hvor man kan mærke at man er at the point of no return.
Du fortæller, at du er meget opmærksom på at det også skal være godt for
hende hele tiden, men det er jo sådan, at man i de kritiske øjeblikke ikke
kan være to steder på én gang rent mentalt, for så glemmer du at mærke
efter, hvor lækkert det føles. Det er som at tænke på hvad man skal have at
spise til aftensmad, når man prøver at få orgasme - det duer bare ikke.
Joan Ørting har ofte skrevet om, at man for at kunne komme, skal helt ned i
kroppen og mærke sig selv og fokusere på følelsen. Hvis du hele tiden
tænker: hvordan mon det er for hende, så kan du ikke ordentligt mærke, hvad
der sker i din egen krop.
Sex handler naturligvis om, at man gør det godt for hinanden, men op til
orgasme ved jeg af erfaring, at jeg må lukke alt andet ude og bare fokusere
på, hvordan det føles mellem benene - det er et meget lille og egentligt
isoleret rum, hvor jeg ikke lukker hverken tanker eller andre
sanseoplevelser ind. På dét tidspunkt i akten er det egentligt vigtigt at
være "egoistisk" og kun fokusere på sin egen nydelse. Først da, kan man
slippe helt.




Jens Bruun (28-02-2005)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 28-02-05 22:19

"doktoren" <doktor_b@juggalos.dk> skrev i en meddelelse
news:4221f30e$0$29272$14726298@news.sunsite.dk

> Hvad kan jeg gøre for at
> komme hurtigere?

Udskift kæresten med en pænere model. Hun er tydeligvis så grim, at du -
selvom du fortrænger det - ikke kan holde ud at pumpe i hende. Det kan også
være et hygiejnespørgsmål: Prøv at lade hende tage et bad - bare én gang
hver uge. Det udvirker nogen gange underværker.

> Min kæreste gør alting rigtigt, og det har da også
> været et "problem" i mne tidligere forhold..

Har du overhovedet en pik? Muligvis problemet skyldes, du slet ikke er en
mand?

--
-Jens B.



doktoren (28-02-2005)
Kommentar
Fra : doktoren


Dato : 28-02-05 22:39


"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:d001po$1fq3$1@news.cybercity.dk...
> "doktoren" <doktor_b@juggalos.dk> skrev i en meddelelse
> news:4221f30e$0$29272$14726298@news.sunsite.dk
>
>> Hvad kan jeg gøre for at
>> komme hurtigere?
>
> Udskift kæresten med en pænere model. Hun er tydeligvis så grim, at du -
> selvom du fortrænger det - ikke kan holde ud at pumpe i hende. Det kan
> også være et hygiejnespørgsmål: Prøv at lade hende tage et bad - bare én
> gang hver uge. Det udvirker nogen gange underværker.
>
>> Min kæreste gør alting rigtigt, og det har da også
>> været et "problem" i mne tidligere forhold..
>
> Har du overhovedet en pik? Muligvis problemet skyldes, du slet ikke er en
> mand?
>
> --
> -Jens B.
>

vil ikke nedværdige mig selv til at svare på dine latterligheder i en lige
så primitiv tone som du lægger for dagen..

vil dog sige følgende:
kill-filteret har lige fået sin første besøgende...



Jens Bruun (01-03-2005)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 01-03-05 09:17

"doktoren" <doktor_b@juggalos.dk> skrev i en meddelelse
news:42238f60$0$29285$14726298@news.sunsite.dk

> vil ikke nedværdige mig selv til at svare på dine latterligheder i
> en lige så primitiv tone som du lægger for dagen..

Av, det kunne udvikle sig til noget spændende, det her...

> vil dog sige følgende:
> kill-filteret har lige fået sin første besøgende...

*lol*

--
-Jens B.



banditten2002 (02-03-2005)
Kommentar
Fra : banditten2002


Dato : 02-03-05 15:51

Ja ellers har du ski læst de grå sider for meget........
Eller napper du vigra........
Har meget svært ved at tro med den på de 9 timer...

Bandit
"doktoren" <doktor_b@juggalos.dk> skrev i en meddelelse
news:4221f30e$0$29272$14726298@news.sunsite.dk...
> Hej, jeg er i den "heldige" situation at det tager mig mindst 1-2 timer at
> komme (et par gange har vi dyrket sex i 9 timer før jeg kunne komme), når
> jeg dyrker sex med min kæreste..
> Det er på sin vis rart nok, da jeg nyder akten med min smukke og dejlige
> kæreste. Nogen gange orker ingen af os dog at gå igang, da vi ikke gider
> at ligge og rode rundt hele natten.
> Det er ikke sådan at jeg ligger og tænker på fodbold eller baseball for at
> holde så længe som jeg gør, jeg kan ikke gøre for det..
>
> Nu er det så jeg vil bede om råd herinde.. Hvad kan jeg gøre for at komme
> hurtigere? Min kæreste gør alting rigtigt, og det har da også været et
> "problem" i mne tidligere forhold.. er der nogen der har haft lignende
> problemer? Hvad gjorde i?
>
> _______
> MVH
> Brian
>



doktoren (02-03-2005)
Kommentar
Fra : doktoren


Dato : 02-03-05 19:29


"banditten2002" <banditten2002@nospam_hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4225d2e2$0$48688$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Ja ellers har du ski læst de grå sider for meget........
> Eller napper du vigra........
> Har meget svært ved at tro med den på de 9 timer...
>
> Bandit

Ja, at du har svært ved at tro på det er skam helt i orden med mig.
Jeg "napper" ikke viagra, men har da engang læst de grå sider..
Hvad ville jeg få ud af at oprette en tråd hvori jeg løj?
Jeg har en dejlig kæreste, et godt job og nogle gode venner..
Hvad ville jeg vinde?

-Brian



doktoren (02-03-2005)
Kommentar
Fra : doktoren


Dato : 02-03-05 19:32

Jeg er en glad mand idag :)
da min kæreste og jeg dyrkede sex i dag, kom jeg samtidig med hende, jeg
gjorde som i havde foreslået, og gav los på hæmninger og tillod mig selv at
være grådig og krævende!
tak for hjælpen alle :) og undskyld hvis jeg har virket afvisende

-Brian (som er en glad mand i dag)



nospam (02-03-2005)
Kommentar
Fra : nospam


Dato : 02-03-05 20:30

> Jeg er en glad mand idag :)

Hurra!

M


Mette (02-03-2005)
Kommentar
Fra : Mette


Dato : 02-03-05 23:05


"doktoren" <doktor_b@juggalos.dk> skrev i en meddelelse
news:4226069a$0$29274$14726298@news.sunsite.dk...
> Jeg er en glad mand idag :)
> da min kæreste og jeg dyrkede sex i dag, kom jeg samtidig med hende, jeg
> gjorde som i havde foreslået, og gav los på hæmninger og tillod mig selv
at
> være grådig og krævende!
> tak for hjælpen alle :) og undskyld hvis jeg har virket afvisende
>
> -Brian (som er en glad mand i dag)
>

Det er fedt! Mange kvinder kan ikke komme, fordi de ubevidst(bevidst) tænker
over, hvordan de ser ud, når de gør det. Man skal glemme alt omkring sig og
være i kroppen og i nydelsen...
Tillykke



Rene' Hjorth (04-03-2005)
Kommentar
Fra : Rene' Hjorth


Dato : 04-03-05 12:32

[doktoren | Wed, 2 Mar 2005 19:31:55 +0100]

>Jeg er en glad mand idag :)
>da min kæreste og jeg dyrkede sex i dag, kom jeg samtidig med hende, jeg
>gjorde som i havde foreslået, og gav los på hæmninger og tillod mig selv at
>være grådig og krævende!

Fedt! Det er jo rigtigt godt at høre!

/René

Søg
Reklame
 
Statistik
Spørgsmål : 177556
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408865
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste