Trampolin
Fra : frede

Dato : 19-04-05 08:55

Vi har købt en stor have trampolin igen (den sidste blæste væk i
stormen).
Hvordan gør man den bedst og billigst fast. så den ikke blæser væk i
den næste storm.

Frede

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 20-04-05 05:07

"frede" <fma@fmts.dk> wrote in message
> [...]
> stormen).
> Hvordan gør man den bedst og billigst fast. så den ikke blæser væk i

Hej Frede.

Jeg ville umiddelbart foreslå nogle solide reb og do. pløkker.
Kan det være en mulig løsning?

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Jørgen L.

Dato : 20-04-05 21:14

> Hej Frede.
>
> Jeg ville umiddelbart foreslå nogle solide reb og do. pløkker.
> Kan det være en mulig løsning?

Som pløk kan eks. bruges en hunde skrue.

Hilsen Jørgen

Fra : Bossen

Dato : 29-06-05 14:04

"Jørgen L." <Jlyn@noemail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Grav den ned det har vi gjort, med lidt beton om fødderne.