Billige hjelme
Fra : Øistein wind

Dato : 26-05-01 16:05

hejsa.
er der nogen herinde, som ved hvor man kan købe nogle billige hjelme?
er dem de sælger hos thansen billige?eller..............
Med venlig hilsen
Øistein

Fra : Anders Houmark

Dato : 26-05-01 18:05

Øistein wind skrev i meddelelsen ...
>hejsa.
>er der nogen herinde, som ved hvor man kan købe nogle billige hjelme?
>er dem de sælger hos thansen billige?eller..............

ja de er ret billige

--
Mvh Anders Houmark
"It's an insane world, but I'm proud of being part of it"

Fra : [UC]Rapperand =\)

Dato : 26-05-01 19:01

"Anders Houmark" <alfaman@mobilixnetNOSPAM.dk> wrote in message news:vlRP6.2601$rB3.280651@news010.worldonline.dk...

> ja de er ret billige

Ja...
Hjelmen er nok det sidste sted jeg ville spare...

--
Regards Rasmus a.k.a. [UC]Rapperand
ICQ# 54047619

Proud member of United Cows
http://unitedcows.com

Fra : Martin Sørensen

Dato : 26-05-01 21:16

> Ja...
> Hjelmen er nok det sidste sted jeg ville spare...

Det ville jeg nu ikke sige.. Det skal passe sammen med hvad man ellers
giver.
Hvad er der fedt ved at have 5000,- ialt, og bruge 4000,- på en hjelm?

Det er selvfølgelig vigtigt, at man passer på sit hoved og altid kører med
en hjelm.
Den skal være godkendt, og så vidt jeg ved, er T. Hansens hjelme allesammen
godkendt. Så må de vel være gode nok beskyttelsesmæssigt.
Den største forskel i de dyrere hjelme, er bedre ventilation og bedre
komfort i hjelmen. Der er selvfølgelig forskel på beskyttelsesgraden, men
man kan hurtig komme til at købe sig fattig i en dyr hjelm. Man kan altid
finde en dyrere (og måske bedre) hjelm, men man må sætte en grænse et sted.

Jeg synes at en hjelm til 600,- er godt nok til knallert, men hvis det var
til MC, havde man nok råd til en lidt dyrere..

En lille comment:
Ligegyldigt hvad hjelmen har kostet, skal man altid huske at behandle
hjelmen ordentligt, dvs. ikke udsætte den for stød, da man ellers risikerer
at den mister noget af sin beskyttelsesevne.

signing off.. demolition

Fra : René Rattenborg

Dato : 10-06-01 14:41

Hejsa Øistein jeg har set at hos Moto Leoni Lindeengen 26 Skovlunde 44841011
har billige hjelme helt ned til 399 og iøvrigt meget andet paralelt
importeret