Nummerplader på knallerter
Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 04-04-05 15:06

Så skal der punges ud :D

<http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=2977412/>

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-05 15:25

"Simon Haugaard Pedersen" <spam@email.dk> skrev i en meddelelse
news:Xns962EA3EDF52CFifup@212.242.40.170...
> Så skal der punges ud :D
>
> <http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=2977412/>

Ligemeget min er fra 79'

--
Tom

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 04-04-05 19:32

"Simon Haugaard Pedersen" <spam@email.dk> skrev i en meddelelse
news:Xns962EA3EDF52CFifup@212.242.40.170...
> Så skal der punges ud :D
>
> <http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=2977412/>

Ja, bare synd alle ikke skal have plade på. Jeg betaler sgu gerne prisen,
hvis det kan stoppe de møgunger, der kører op mod 90km/t på stierne omkring
hvor mine forældre, og jeg selv bor. At de gør det på en Yamaha Jog står for
deres egen regning - jeg turde ikke køre mere end 30km/t med de 2 små
tromler og en forgaffel som burde sidde på en cykel :)

Fra : Thomas B

Dato : 05-04-05 01:31

> Ja, bare synd alle ikke skal have plade på. Jeg betaler
> sgu gerne prisen,

Også jeg.

> hvis det kan stoppe de møgunger, der kører op mod 90km/t på stierne
> omkring hvor mine forældre, og jeg selv bor.

Ja det er problemet mange steder. Også med støj problemer på grund af div.
knæk potter powerluftfiler osv. Desvære slipper de helt gammle knallerter
for nummer plader. Kunne måske få bare en af mine gammle stjålet knallerter
tilbage. Da der jo kun kan være 1 kanllert med det samme stelnummer der kan
ha samme nummerplade.

Mvh. Thomas

Fra : Cacba

Dato : 05-04-05 20:36

> [...]
> deres egen regning - jeg turde ikke køre mere end 30km/t med de 2 små
> tromler og en forgaffel som burde sidde på en cykel :)

Mig bekendt så bliver begrænsningerne monteret her i dk, og ikke fra
fabrikken.. dvs div. knallerter er lavet til at køre ~ 60 km/t ... Og dermed
følge med i trafikken i byen... dvs. ikke køre på cykel/gangsti osv... men
på vejen hvor de hører til, ligesom en 45 scooter, som dog ikke følger med
trafikken, men stadig bliver overhalet gang på gang....

Men nu hvor det er ulovligt at køre "standard" kan man ligeså godt gå et
skridt videre og få dyret til at følge med i optrækket og rende fra biler i
byen..... Så er det sgu ved at være sjovt...

Mvh Søren Wagner... Som kører herre rådddent, men på vejen, som andre
biler.....

Fra : Thomas

Dato : 05-04-05 07:23

endelig, det har vi ønsket længe

nu har vi en chance for at skrive pladen af på de knallerter som kommer med
80 kmt på sykelstien, de knallerter som larmer umanerligt meget på grund af
ulovlige udstødninger o.s.v.

Det glæder mig meget at vi endelig har fået en lov om dette igennem så
jungleloven kan standses og vi får ordnede forhold.

Thomas