Nyt Sims2 spørgmål
Fra : Kate

Dato : 27-03-05 18:15

Jeg ved ikke hvordan det er lykkedes mig, men nu er mit view vendt så
jeg kun kan se det hele oppefra. Det irriterer mig. Jeg har
gennemtrawlet manualen uden at finde ud af hvad der er gået galt og har
nu prøvet at trykke på alt jeg akn komme i tanker om, men lige meget
hjælper det
Nogen der har de vises sten?
Se evt. billede i dk.binaer under " The Sims2 - ovenfra".

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : devilman

Dato : 27-03-05 19:19

taster : F1 til F12

----------------------------©---------------------------------------

Fra : Kate

Dato : 27-03-05 19:51

"devilman" <2evil2@@get2net.dk> wrote in

> taster : F1 til F12

Det hjælper desværre ikke. Er forsøgt indtil flere gange

Fra : Kate

Dato : 27-03-05 20:14

Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> wrote in

> "devilman" <2evil2@@get2net.dk> wrote in

> Det hjælper desværre ikke. Er forsøgt indtil flere gange

Arghhhh, fandt lige det ark med tastaturkombinationer. Det havde jeg
glemt fandtes. Det viste sig at jeg har fået trykket kombinationen TAB
og Q/E.
Nu er det tilbage til normalen
Og min simmer er blevet forlovet og hun er flyttet ind