Hebo Racing Replica udstødning på Stalker?
Fra : Ulf

Dato : 26-03-05 21:33

Davs ng..

Nu ville jeg lige høre for en sikkerheds skyldt..

Jeg har en ven, som har en Stalker, som han gerne vil have til at køre
en smule stærkere..

Den kommer næsten på 80 km/t på speedo, hvad så vel ca. er 70 eller
noget deromkring. ( Det er ihvertifaldt 70 km/t da han er lige så
hurtigt som de biler der køre på Frederrikssundsvejen.. :D )

Når men nu kommer det som jeg ville kalde ( spild af penge ) han vil
nemlig meget gerne købe sig en tun udst. og derved havde han set denne
her: Hebo Racing Replica udstødning, som man kan få hos
www.scooter-shoppen.dk under Gilera, Stalker, + Udstødning.

Den koster 1800 kr, og jeg vil ikke tro at den kan trække hans 100%
lovlige afdroslede scooter.

Jeg ville eks. hellere tage en Tp Nardo, ellers en Technigas Next, med
fjernede begrænsninger, da jeg tror de ville være bedere til std.

Men jeg ville meget gerne søge om råd.. Da jeg ikke er virkelig god
til det med exhaust'systems.. :D

Og ellers hvilke udstødninger der er gode, til std. og som gerne må
give noget i optræk + topfart.. Evt. kombineret med vario + studs,
kaburator..

På forhånd tak!

Hilsen Ulf

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 27-03-05 14:12

"Ulf" <atagu@gmx.net> skrev i en meddelelse
> Blablabla..... Og ellers hvilke udstødninger der er gode, til std. og som
gerne må
> give noget i optræk + topfart.. Evt. kombineret med vario + studs,
> kaburator..

Så længe han beholder standard cylinderen vil jeg anbefale
Technigas Next
Ixil Race
TP Powered (lovliglignende)

og sådanne udstødninger

Han vil ikke få noget brugbart ud af at købe en Hyper-Race potte når
maskinen er standard.

Se lidt på en af de udstødninger.

Kan anbefale www.speedline.dk og www.msp-tuning.dk
Kanon service begge steder og kvaliteten er iorden!

Mvh.
Hans-Jacob

Fra : Ulf

Dato : 27-03-05 18:46

"Hans-Jacob Møgelmose" <zster87@hottiemail.com> wrote in message news:<4246b11c$0$223$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
>
> Se lidt på en af de udstødninger.
>
> Kan anbefale www.speedline.dk og www.msp-tuning.dk
> Kanon service begge steder og kvaliteten er iorden!

Hej Hans

Det var nogen lunde det jeg tænkte.. :D

Ved du, eks. også andre om der er andre begrænsninger i en 04 model
stalker end skiven + blindrør?

Jeg ved at der i den gamle model sidder der en i indsugningen..
Men gør der også det på en 04 model?

Hilsen Ulf