Værkstedsmanual til Paiggio New Zip 4 takt~
Fra : Ole Pagh

Dato : 24-03-05 12:18

Er der nogen der kan skaffe ovenstående ?.
Bemærk at det er til en 50 ccm 4 takt.

--
hilsen Ole

Fra : Stig Sørensen

Dato : 24-03-05 20:34

On Thu, 24 Mar 2005 12:18:02 +0100, Ole Pagh wrote:

> Er der nogen der kan skaffe ovenstående ?.
> Bemærk at det er til en 50 ccm 4 takt.

Hej Ole. Jeg har en servicemanual over en Geely 45 scooter, 50 ccm 4-takt.
Du kan finde dem her: http://billig-scooter.dk/viewtopic.php?t=89

Den er delt op i 2 dele og fylder til sammen cirka 8MB.
Den passer også meget godt på min Listo scooter.

Mvh
Stig Sørensen

--
http://www.Billig-Scooter.dk
Debatforum for billige Kina scootere

Fra : Ole Pagh

Dato : 25-03-05 06:14

Stig Sørensen wrote:

> [...]
>
> Den er delt op i 2 dele og fylder til sammen cirka 8MB.
> Den passer også meget godt på min Listo scooter.

Hej Stig

Den har jeg da downloaded for læææænge siden, da jeg også følger med i Dit
Listo forum.
(Er medlem nr. 8)

Men det er stadig 2 forskellige scootere, og der må foreligge en manual til
Piaggo'en et eller andet sted ude på en værkstedshylde i papirform eller på
en CD el. lign, som man kan låne til kopiering for en lille erkendlighed.

- Det var måske egentlig et indlæg der skulle i marked.privat.knallert, men
hvad, andre forespørger også om dokumentation herinde.

--
hilsen Ole

Fra : Stig Sørensen

Dato : 25-03-05 09:39

On Fri, 25 Mar 2005 06:13:39 +0100, Ole Pagh wrote:

> Den har jeg da downloaded for læææænge siden, da jeg også følger med i Dit
> Listo forum.

Okay :) Det er også en rigtig god manual.

> [...]
> en CD el. lign, som man kan låne til kopiering for en lille erkendlighed.

Jeg har lige den sidste time forgæves at finde noget til dig via google.
Google plejer ellers at være min ven men må indrømme at den ikke er
det idag.
End ikke på http://www.rollertuningpage.de/ kunne jeg finde noget
brugbart.

Håber du kan finde en manual.

Fra : Ole Pagh

Dato : 25-03-05 10:32

Stig Sørensen wrote:

> Jeg har lige den sidste time forgæves at finde noget til dig via
> google. Google plejer ellers at være min ven men må indrømme at den
> [...]

Jeg har selv søgt forgæves på nettet længe.
Det der er sk... irreterende er at heller ikke scooterværkstederne kender
ret meget til den lidt sjældne type.
Forøvrigt er Haynes: 'Twist and Go Scooters' manual (ISBN 1 84425 082 2) en
ret god universal manual til scootere.
Den kunne godt fortjene en omtale bl.a. i Dit glimrende forum.

--
hilsen Ole