Derbi Senda R Manual/Servicebog/Haynes søg~
Fra : Allan Riise

Dato : 23-03-05 11:07

Nogen der kan være behjælbelig med at finde en Manual/ServiceBog/Haynes, til
en Senda R model 1999?

Derudover så vil jeg gerne høre om der er nogen der har erfaringer med HEBO
Manston Racing Tun til samme, og evt. hvilkne udstødning der vil passe bedst
dertil?

I det hele taget vil al info om denne model, blive modtaget med kyshånd.

Min mailadresse er valid, og der kan info sendes til..
Ellers er jeg på ICQ 55853098

På forhånd tak....
Allan Riise

Fra : Thomas

Dato : 23-03-05 13:18

Hej

Den glemte jeg i går. Jeg har også en mnual til den.

Thomas

Fra : Allan Riise

Dato : 23-03-05 13:47

"Thomas" <Hansen@hest.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Den glemte jeg i går. Jeg har også en mnual til den.

Jamen, så er jeg langt mere rolig

Er der automatisk olieblanding, eller skal man selv blande olie/benz?
Rart at vide, på vejen hjem

Allan Riise

Fra : Thomas

Dato : 23-03-05 14:07

Hej

Den blander selv. og du får den fyldt op i begge beholdere.