Håndbog til en katana hvor?
Fra : Monty

Dato : 06-03-05 22:46

Jeg skal til at splitte min suzuki katana af da der skal skiftes en del men
jeg kunne godt tænke mig en manual aller Haynes.

Nogen der ved hvor man kan få fat i sådan en? Jeg har set at Thansen har en
til 300,- men det er til 50 modeller og jeg skal kun bruge en og jeg synes
det er lidt dyrt for 30 sider!!

Nogen der kan hjælpe?

Monty

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 12-03-05 18:02

"Monty" <diverse@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skal til at splitte min suzuki katana af da der skal skiftes en del
> men jeg kunne godt tænke mig en manual aller Haynes.
> Nogen der kan hjælpe?

Hvis du er ekstrem heldig har biblioteket en, ellers prøv autoriserede
Suzuki forhandlere. Evt. Ebay

Fra : Jorgen

Dato : 13-03-05 11:08

Der er jo Haynes 4082, Scooters 50 to 250 cc,
Haynes Service and Repair Manual
hvor der bla. også er Data blad for Suzuki AY50 Katana. og flere.

Jørgen