skærm
Fra : dtpMORD

Dato : 25-05-01 16:09

Lige på en gang vil skærmen på min G3 ikke tænde, der kommer lys i knappen i
ca. 5 sek. og så sker der ikke mere.
nogen der har en ide ?
Lars

Fra : Peter Perlsø

Dato : 25-05-01 17:04

in article 9elsh6$1so3$1@news.cybercity.dk, dtpMORD at info@dtpnord.dk wrote
on 25/05/01 17:09:

> Lige på en gang vil skærmen på min G3 ikke tænde, der kommer lys i knappen i
> ca. 5 sek. og så sker der ikke mere.
> nogen der har en ide ?
> Lars

Har du foretaget nogen ændringer i hardware eller systemsoftware? Skriv hvad
du har af Mac-ting....

regards , Peter

- http://haxor.dk - Mac stuff, hax0ring, news... What more do you want?
- http://titancity.com/lib/ - Gør Danmark bedre og billigere!

Fra : LC

Dato : 25-05-01 17:15

> Har du foretaget nogen ændringer i hardware eller systemsoftware? Skriv
hvad
> du har af Mac-ting....
>

> regards , Peter
> SNIP

DOH
datakablet var ikke sat ordentlig i <|8->
lover ikke at spørge mere før jeg har chekket alt
Lars