Battteri til Honda Vision
Fra : AEK

Dato : 02-03-05 11:45

Hejsa.

Jeg har en Honda Vision.
Den plejer at starte fint med den elektriske.
MEN, den sidste måned har jeg været nødt til at bruge kickstarter.

Jeg har ladet mig fortælle, at jeg nok skal have et nyt batteri til den.
En kammerat vil skifte den for mig.
Hvilket batteri skal jeg købe ?
Der må vel være forskellige størrelser til de forskellige modeller....

Og nej, jeg ved ikke, hvor sådan en dims sidder på min scooter :-/ Kan I
evt. fortælle det ?

På forhånd tak.

Hilsen,
Knudsen.

" I denne verden er du måske kun et menneske, men for ét menneske, kan du
betyde en verden til forskel."

Fra : Tomas Jensen

Dato : 02-03-05 15:44

Hej

fx. http://www.thansen.dk/products.asp?c=418837359&n=282582735#xy

> Der må vel være forskellige størrelser til de forskellige modeller....
>
> Og nej, jeg ved ikke, hvor sådan en dims sidder på min scooter :-/ Kan I
> evt. fortælle det ?

Mellem dine ben såmænd. Det rundede dæksel under sædet skal af, og
du har frit udsyn til akumulator. Først løfter du sædet op og finder
skruen, der holder dækslet. Når den er væk, fjerner du let dækslet.

Mvh Tomas

Fra : AEK

Dato : 02-03-05 18:44

"Tomas Jensen" <hatofjern@jensen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> fx. http://www.thansen.dk/products.asp?c=418837359&n=282582735#xy

Mange tak
Hmm, der skal bruges en batterilader.....Troede , at man blot skiftede
dimsen...

> Mellem dine ben såmænd.

He he, den sætning er jeg ret sikker på, at du hyggede med at skrive *LOL*

>Det rundede dæksel under sædet skal af, og du har frit udsyn til
>akumulator. Først løfter du sædet op og finder skruen, der holder dækslet.
>Når den er væk, fjerner du let dækslet.

Mange tak

/Knudsen ( som aldrig lærer at forstå en scooter - men kan køre en ).