350 kr + moms rabatkupon
Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 01-03-05 23:02

Apple har sendt mig en 350 kr + moms rabatkupon, gyldig ved køb
for minimum 3490 kr + moms i løbet af marts måned.

Jeg skal ikke selv have noget i Apple Store, så hvis der er
nogle der kan bruge den, og den kan bruges af andre, så vil
jeg da godt sælge den for 150 kr.

Fra : Rune Gysbæk

Dato : 02-03-05 02:53

Povl H. Pedersen wrote:
> [...]
>
> Jeg skal ikke selv have noget i Apple Store, så hvis der er
> nogle der kan bruge den, og den kan bruges af andre, så vil

God fornøjelse til den første, der kan have glæde af min:

http://store.apple.com/Apple/WebObjects/dkstore?htns=NF1BHYAS9L

..oO Rune Oo.

Fra : iSteen

Dato : 02-03-05 09:37

Rune Gysbæk <ibooken@gmail.com> wrote in

> God fornøjelse til den første, der kan have glæde af min:
>
> http://store.apple.com/Apple/WebObjects/dkstore?htns=NF1BHYAS9L
>
> .oO Rune Oo.

Skal man ikke være logget ind på sin personlige konto, for at kunne
bruge rabatten?

Jeg har da osse en 350,- rabat, hvis nogen kan bruge den.

Jeg tænkte i første omgang på, at annullere min ordre på iPod
Shuffle, og i stedet købe en iPod Mini - men så så jeg, at ranatten
kun gælder fra 3490,-

Så jeg venter tålmodigt på min Shuffle

Fra : Ole Jensen

Dato : 02-03-05 22:19

iSteen <iSteen@sletGmail.com> wrote:

> Jeg tænkte i første omgang på, at annullere min ordre på iPod
> Shuffle, og i stedet købe en iPod Mini - men så så jeg, at ranatten
> kun gælder fra 3490,-

Køb en håndfuld og brug dem som gaver

Ole-J
Jeg er ikke ekspert - selvom jeg ofte udtaler mig som sådan

Fra : iSteen

Dato : 04-03-05 11:36

Ole Jensen) wrote

> Køb en håndfuld og brug dem som gaver

Jo jo, jeg gi'r bare ikke så dyre gaver

--
iSteen

Fra : Tes

Dato : 07-03-05 17:33

On 2005-03-01 23:02:00 +0100, "Povl H. Pedersen"
<povlhp@acomputer.home.terminal.dk> said:

> [...]
>
> Jeg skal ikke selv have noget i Apple Store, så hvis der er
> nogle der kan bruge den, og den kan bruges af andre, så vil

Lidt usmageligt at forsøge at sælge en rabat-kupon du selv har fået gratis