Hjælp, min Jog starter ikke...
Fra : Krabbe

Dato : 27-02-05 18:58

Hey NG

Jeg har før haft problemer med min Yamaha Jog Space Innovation. Dengang
løste jeg problemet med noget æter.

Det har dog ikke virket denne gang.
Problemet startede da jeg en dag skulle ud og køre (selvfølgelig , og den
startede ikke. Jeg havde lige kørt på den en halv time før. Der var ikke så
meget benzin på, så jeg fyldte den op igen...

Efter 10 min hvor jeg havde trykket på kickeren var der stadig ingen effekt.
Prøvede med æter, og det gjorde ingen forskel. Jeg stillede den så i mit
skur (opvarmet, ca 5 C) og efter en uges tid, da jeg lige ville ud og se om
den af en eller anden mærkelig årsag pludselig skulle virke fandt jeg ud af
at Kickstarteren nu sad fast... Ligemeget hvor hårdt jeg trykkede rokkede
den sig ikke. Bremsekablet sad også fast i låst stilling, dette kunne jeg
dog godt rokke løs.
Men alt i alt starter den ihvert fald ikke?

Nogen som har nogle forslag?

På forhånd tak!

/mads

Fra : Ulf

Dato : 27-02-05 23:11

"Krabbe" <mads-krabbeFJERNDETTE@get2net.dk> wrote in message news:<42220981$0$166$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> dog godt rokke løs.
> Men alt i alt starter den ihvert fald ikke?

Pild dit topstykke + cylinderen af, for at tjekke om den har sat sig..
Ville være min ide til det..

Den starter heller ikke på el-starteren vel?