Texas scootere og havemaskiner
Fra : X

Dato : 26-02-05 04:47

Har i set at Texas nu også sælger scootere, og ikke bare havefræsere og plæneklippere?

http://www.texas.dk/data/news/59/agromet1_stor.JPG
Har nogen været på udstillingen og set dem?

"Free" modellen, skulle vist også komme som 30'er.
http://www.texas.dk/texas/product/info.jsp?LinkID=335&ProductMenu=1

Hvordan er holdbarheden sammenlignet med CPI popcorn, som den kan pris-sammenlignes med?

Hvad mener i om idéen med at sætte to hjul på havefræseren?

Fra : Stig Sørensen

Dato : 26-02-05 07:27

On Sat, 26 Feb 2005 04:47:19 +0100, X wrote:

> "Free" modellen, skulle vist også komme som 30'er.
> http://www.texas.dk/texas/product/info.jsp?LinkID=335&ProductMenu=1

Jeg vil mene at du kan få samme scooter for 7500kr. hvor der bare står
Listo 45 på i stedet for.

Se min hjemmeside i signatur.

mvh
Stig Sørensen

--
http://ListoForum.dyndns.dk
Et lille debatforum for Listo 45 scooter ejere

Fra : Ukendt

Dato : 26-02-05 08:45

"Stig Sørensen" <no@mail.nospam> skrev i en meddelelse

> Jeg vil mene at du kan få samme scooter for 7500kr. hvor der bare står
> Listo 45 på i stedet for.

Muligt at Listo er ok, men Texas er indbegrebet af kvalitet inden for
havefræsere hvilket slet ikke "burde" være uvæsentlig hvis køretøjet skal
holde mange Km i mange år.

--
Tom

Fra : Kent Nielsen

Dato : 26-02-05 09:13

snip
> Muligt at Listo er ok, men Texas er indbegrebet af kvalitet inden for
> havefræsere hvilket slet ikke "burde" være uvæsentlig hvis køretøjet skal
> holde mange Km i mange år.

De græstrimmere jeg har haft fingre i fra Texas var importeret "østen kram",
ikke at kvaliteten var dårlig men jeg tror at Stig her mener at scooteren
her er en Listo med Texas mærker på.

Kent Nielsen

Fra : Stig Sørensen

Dato : 26-02-05 09:37

On Sat, 26 Feb 2005 09:13:01 +0100, Kent Nielsen wrote:

> [...]
> ikke at kvaliteten var dårlig men jeg tror at Stig her mener at scooteren

Præcis, Listo45 er blot ét navn ud af hundrede på disse Eco Scooters
som de også bliver kaldt.

Hvis man vil have sig en, gælder det om at vælge den billigste man kan
finde. Selv en Listo 45 har jeg set til 12,995kr.

Ja - samme Listo 45 fra PLindbergmotor, med samme klistermærker osv som
sælges til 7,495.
Den billigste Listo 45 jeg har set her i DK er til 7000kr. rent.

Mvh
Stig Sørensen

Fra : Stig Sørensen

Dato : 26-02-05 09:33

On Sat, 26 Feb 2005 08:44:34 +0100, Tom wrote:

> Muligt at Listo er ok, men Texas er indbegrebet af kvalitet inden for
> havefræsere hvilket slet ikke "burde" være uvæsentlig hvis køretøjet skal
> holde mange Km i mange år.

Nu har jeg ikke haft fingrene i en 'Texas' men scooteren som Listo'en er
bygget op af har _mange_ navne. Så hvis du vil betale flere tusinde for
umiddelbart samme produkt - så værsgo' :)

Vidste du kendte indkøbsprisen på disse Eco China Scooters så ville du
falde bagover stolen - forhandlerne tjener kassen.

Mvh
Stig Sørensen

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 26-02-05 15:10

> Vidste du kendte indkøbsprisen på disse Eco China Scooters så ville du
> falde bagover stolen - forhandlerne tjener kassen.

Gjorde det ondt da du faldte? ;)

Fra : Stig Sørensen

Dato : 26-02-05 17:30

On Sat, 26 Feb 2005 15:10:12 +0100, Brian Axelgaard wrote:

> "Stig Sørensen" <no@mail.nospam> skrev i en meddelelse
>
> Gjorde det ondt da du faldte? ;)

Jeg sad i en sofa på det tidspunkt så jeg var godt garderet

Fra : Ukendt

Dato : 26-02-05 17:33

> [...]
>
> Vidste du kendte indkøbsprisen på disse Eco China Scooters så ville du
> falde bagover stolen - forhandlerne tjener kassen.

hehe
Jeg kender ikke kinaprisen men den er sikkert latterlig lav.
Desværre er meget af det bras man får far kina noget....BRAS
Det er absolut en skrøne at de er ved at komme efter det med kvaliteten. Det
er så ufattelig ringe hvad de laver at jeg ikke forstår hvorfor jeg bliver
ved med at købe fra dem.
Jeg "gætter" at kvaliteten på kina-scootere er den samme som med det meste
andet fra kina.

--
Tom

Fra : X

Dato : 26-02-05 15:08

On Sat, 26 Feb 2005 07:26:37 +0100, Stig Sørensen <no@mail.nospam> wrote:

> Jeg vil mene at du kan få samme scooter for 7500kr. hvor der bare står
> Listo 45 på i stedet for.
>
> Se min hjemmeside i signatur.
>
> mvh
> Stig Sørensen

Mon?

F.eks. har denne "scooter 45" her jo 4 gear:
http://www.texas.dk/texas/product/info.jsp?LinkID=338 http://www.texas..dk/data/product/Texas_street_50_frit_1000.jpg

De to andre scooter 45'ere er med automatgear, men jeg syntes hellerikke at de helt ligner en Listo 45.

Fra : KubikH

Dato : 26-02-05 15:48

"X" <X@nomail.tak> skrev i en meddelelse newssms5j3hikk0i88@logic...

Mon?

F.eks. har denne "scooter 45" her jo 4 gear:
http://www.texas.dk/texas/product/info.jsp?LinkID=338
http://www.texas.dk/data/product/Texas_street_50_frit_1000.jpg

Nææhhh!!
Det der chopperværk er en Kinesisk Jincheng.

Mvh
Niels

Fra : Stig Sørensen

Dato : 26-02-05 17:41

On Sat, 26 Feb 2005 15:08:17 +0100, X wrote:

> Mon?
>
> F.eks. har denne "scooter 45" her jo 4 gear:
> http://www.texas.dk/texas/product/info.jsp?LinkID=338 http://www.texas.dk/data/product/Texas_street_50_frit_1000.jpg

Jeg kan slet ikke se hvorfor du bringer den ind i billedet.

> De to andre scooter 45'ere er med automatgear,

Det er Listo45 også.

> men jeg syntes hellerikke at de helt ligner en Listo 45.

Men det _er_ samme scooter. Kun med bittesmå ændringer, fælgerne er
ikke
helt ens, Texas'en har et lys/refleks allerøverst som Listo'en ikke har.

Men hvis du gerne vil betale en sindsyg stor merpris for samme produkt -
så vil jeg da ikke stå i vejen for dig.

Men jeg prøver dog lige at overbevise dig en sidste gang:

Viking Eco Scooter:
http://www.kungshamnsbildepa.se/Viking%20Eco%20Scooter.htm
Den ligner måske heller ikke en Listo/Texas?

Baotian EU Scooter:
http://www.tateknik.se/products/baotian/baotian.htm
Sørme igen den samme som Viking Eco Scooter, Listo og Texas.

Mit råd er blot;
Hvis du absolut vil have en billig Kina scooter så kan du da lige så
godt købe den så billigt som muligt.

Nå, held og lykke med valget.

mvh
Stig Sørensen

Fra : Jorgen

Dato : 28-02-05 07:07

Hej

Hvilken motor har Listo45 ?

Jørgen

Fra : Stig Sørensen

Dato : 28-02-05 07:14

On Mon, 28 Feb 2005 07:07:13 +0100, Jorgen wrote:

> Hej
>
> Hvilken motor har Listo45 ?

Hej Jorgen.
1-cynlindret, 4-takts Yamaha motor.

Mvh
Stig Sørensen

--
http://www.Billig-Scooter.dk
Debatforum for billige Kina scootere

Fra : RpR

Dato : 01-03-05 20:33

> Hej Jorgen.
> 1-cynlindret, 4-takts Yamaha motor.

Kopi motor sikkert

Troede egentligt alle øst-scooterne brugte licenser af Honda's gamle slider,
Cub50 motoren?

--

- RpR
~=[ www.MopedGallery.dk ]=~

Fra : Chipmand

Dato : 26-02-05 16:03

On Sat, 26 Feb 2005 04:47:19 +0100, X <X@nomail.tak> wrote:

> [...]
>
>Hvad mener i om idéen med at sætte to hjul på havefræseren?

Tjek dette link
http://www.parkhave.dk/default.aspx?nav=340&con=vare&id=581

Værsgo synes nu jeg vil holde med stig den ligner sq en Listo af
udseende.

Mvh
Chipmand