Aarstiderne og Acrobat Reader
Fra : Flemming Rubini

Dato : 25-02-05 21:15

Er der kompabilitetsproblemer mellem hvad der kan vises i ver. 5.1 på
MacOS 9.2.2 eller er jeg bare uheldig med Aarstiderne? Jeg kan ikke
intet se i mine kontoudskrift derfra der er vedhæftede pdf-filer.

Flemming Rubini

Fra : Flemming Rubini

Dato : 25-02-05 22:16

Flemming Rubini <flemming@rubini.invalid> wrote:

> Er der kompabilitetsproblemer mellem hvad der kan vises i ver. 5.1 på
> MacOS 9.2.2 eller er jeg bare uheldig med Aarstiderne? Jeg kan ikke
> intet se i mine kontoudskrift derfra der er vedhæftede pdf-filer.

Vises heller ikke i MacOS X på Tiger (joke).

Flemming Rubini

Fra : Thomas Tvegaard

Dato : 26-02-05 09:52

> [...]

> MacOS 9.2.2 eller er jeg bare uheldig med Aarstiderne? Jeg kan ikke
> intet se i mine kontoudskrift derfra der er vedhæftede pdf-filer.

Jeg har stadig en Acrobat Reader 5.0.5 liggende i mit Mac OS 9.2.2
Classic-miljø - den viser fint kontoudtogene. Så du er nok mere uheldig
med Acrobat Reader end med Aarstiderne

--
Venlig hilsen
Thomas Tvegaard