Installation af Ilife '05 og Iworks 05
Fra : Peter Andersen

Dato : 24-02-05 16:00

Jeg har fået min Mac Mini, men de nye softwarepakker er ikke
installeret. Skal man afinstallere de gamle iLife programmer før man
installerer de nye og hvordan gør man det i øvrigt bedst?

Mvh

Peter
(switcher til Mac Mini 1,42 MHz, 512 mb ram, SuperDrive, Airport+BT)

Fra : Karen

Dato : 24-02-05 16:19

Peter Andersen <peter@DETTESKAVAEKlundandersen.com> wrote:

> [...]
>

> Mvh
>
> Peter
> (switcher til Mac Mini 1,42 MHz, 512 mb ram, SuperDrive, Airport+BT)

Hej Peter

Velkommen til Macfolket)

Det er ikke nødvendigt at afinstallere de gamle iLife programmer først,
du sætter bare den DVD/CD pakke i drevet du vil installere og det kører
bare derudaf med vejledning m.m.!

Bemærk at den ene af de medfølgende skiver er en CD - den har du ikke
behov for, idet du har et DVD drev Mac mini.

Mange hilsner Karen Seiersen

www.Macbruger.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 24-02-05 17:26

In article <1gshxaf.qyh20bm3n0cmN%karens@mac.com>,
karens@mac.com (Karen ) wrote:

> Bemærk at den ene af de medfølgende skiver er en CD - den har du ikke
> behov for, idet du har et DVD drev Mac mini.

Det er vist kun DVD'en man får med, når man køber en Mac mini.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster