Aprilia 50 AC går død
Fra : volle

Dato : 24-02-05 08:50

Hej

Min scooter Aprillia 50 AC vil ikke trække før den kommer i omdrejninger.
Den reagerer heller ikke nå jeg giver gas og samtidig holder på bremsen til
baghjul. Hvad mon det kan være???? Jeg har tjekket spooleren den virker godt
nok. Tændrør er ikke sodet til og tomgang er godt nok.

Mange tak for svaret

MVH Volle

Fra : Allan Riise

Dato : 24-02-05 09:18

"volle" <vatson@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> godt
> nok. Tændrør er ikke sodet til og tomgang er godt nok.

Tilstoppet udstødningskanal, forrør/udstødning.
Udstødningskanal renses med en minisliber( Pas på ikke at lave en kant inde
i cylinderen ), forrør udstødning med kaustisk Soda, brug handsker og
briller.

Tilsmudset luftfilter
Rens med benzin, eller køb et nyt.

Tror mest på at det er et udstødningsproblem.

Allan Riise