MacSoup - follow up-spørgsmål
Fra : Michael Corfitsen

Dato : 23-02-05 20:58

Hej

Hvordan er det nu.

Jeg har et spørgsmål igang i edb.mac om en dvd-brænder. Spørgsmålet er
skrevet til edb.mac og så har jeg followup-To til edb.hardvare.drev.dvd.
Jeg mente så, at mit spørgsmål bliver aktivt i begge grupper, og at evt.
svar bliver afleveret til begge grupper.
Jeg kan nu se, at mit spørgsmål ikke er blevet aktivt i
edb.hardvare.drev.dvd.
Mit ønsker er, at mit spørgsmål kører i to - i mine øjne relevante -
grupper.

Hvad gør jeg galt??

Michael C.

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 23-02-05 22:52

Michael Corfitsen <michael-corfitsen@mail1.stofanet.invalid> wrote:

> [...]
> edb.hardvare.drev.dvd.
> Mit ønsker er, at mit spørgsmål kører i to - i mine øjne relevante -

Du skal i "Newsgroups" feltet vælge begge de relevante grupper.
Followup-to (FUT) angiver hvilken gruppe svarene skal postes i, hvis
ikke de skal med i begge grupper.

mvh.
Kaj.

--