WWW-sidor till iPod
Fra : david bonde

Dato : 22-02-05 21:02

Finns det något program som automatiskt laddar ner en www-sida, rensar
bort det mesta av formatering och sedan kan synka den till
anteckningarna i en iPod?

Det är några www-sidor med fasta adresser som mest innehåller text som
jag gärna skulle läsa på min iPod. Observera att det inte är rss-baserat
innehåll.

--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?

Fra : david bonde

Dato : 26-02-05 10:13

david bonde <i97_bedREMOVETHIS@i.kth.se> wrote:

> [...]
>
> Det är några www-sidor med fasta adresser som mest innehåller text som
> jag gärna skulle läsa på min iPod. Observera att det inte är rss-baserat

Ingen som har något tips kring detta?

--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?

Fra : Jonas Voss

Dato : 26-02-05 13:23

In dk.edb.mac, david bonde <i97_bedREMOVETHIS@i.kth.se> wrote:

> Ingen som har något tips kring detta?

Ikke så længe det er non-RSS sider.

Man kan nok skrive noget i PHP, AppleScript eller bash, der kunne gøre
det for en.

--
| Jonas @ 55.75, 12.42 | <http://blog.verture.net/> |

Sorry, no quote today.