G4 brændt af
Fra : Steen Wrem

Dato : 21-02-05 22:26

Hej Gruppe

Skulle flytte min G4, men kom til at stille den lille røde knap bagpå på
110volt. Så da jeg satte stikket i lød der et bang fra strømforsygingen. Er
det blot en sikring eller skal den have en ny strømforsyning??

Vh SteenW

Fra : Jonas Voss

Dato : 21-02-05 22:50

In dk.edb.mac, Steen Wrem <steen.wrem@mail.dk> wrote:

> Skulle flytte min G4, men kom til at stille den lille røde knap bagpå på
> 110volt. Så da jeg satte stikket i lød der et bang fra strømforsygingen. Er
> det blot en sikring eller skal den have en ny strømforsyning??

Har selv lavet tricket en gang, og der skulle ny strømforsyning til.
Desværre :(

~/j

--
| Jonas @ 55.75, 12.42 | <http://blog.verture.net/> |

"Time is an illusion. Lunchtime doubly so."

Fra : Steen Wrem

Dato : 21-02-05 23:12

On 21/02/05 22:49, in article bk1qe2-dfg.ln1@zaphod.verture.net, "Jonas
Voss" <voss@null.dk> wrote:

> Har selv lavet tricket en gang, og der skulle ny strømforsyning til.
> Desværre :(
>
> ~/j
'
Hvor meget måtte du af med??

Vh StteW

Fra : Jonas Voss

Dato : 21-02-05 23:54

In dk.edb.mac, Steen Wrem <steen.wrem@mail.dk> wrote:

> Hvor meget måtte du af med??

Det var indenfor garantien, og jeg fik vist snakket mig ud af min
brøler, så jeg skulle ikke betale for den nye strømforsyning.

Det var i øvrigt ikke en G4er, men en PPC 4400.

--
| Jonas @ 55.75, 12.42 | <http://blog.verture.net/> |

If you're not part of the solution,
you're part of the precipitate. - Steven Wright

Fra : Christer Holte

Dato : 21-02-05 23:04

"Steen Wrem" <steen.wrem@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er
> det blot en sikring eller skal den have en ny strømforsyning??

Jeg har os engang lavet tricket med en gammel 486'er, og den døde helt ved
det... Men der sidder en sikring i psu'en som du kan prøve og se om er
brændt af.

Hilsen Christer

Fra : Erik Richard

Dato : 22-02-05 02:11

Hej Steen

Det nummer har jeg også lavet engang. - Det er højst sandsynlig
strømforsyningen, der er gået sig en tur. En ny vil koste ca. 1250kr.
inkl. moms og montering.

mvh. Erik Richard

<KMLDenmarkNOSPAM@netscape.net> <kmldenmarkNOSPAM@stofanet.dk>