Udstødning
Fra : miller

Dato : 21-02-05 13:17

Nogle, der ved, hvor man kan købe en billig udstødning til en PGO PMX? Og
evt. en billig forhandler, der kan skifte den?

Bor i Aalborgområdet.

mvh
Martin

P.S. Det skal være en 45-udstødning, da der sidder sådan en i forvejen på
den.

Fra : Myt

Dato : 21-02-05 18:40

"miller" <millerbean@miller.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Martin
>

> P.S. Det skal være en 45-udstødning, da der sidder sådan en i forvejen på

For at både du og "dyret" skal holde længere, så tror jeg du skal skippe
ideen med en billig udstødning. Du bliver bare SÅ skuffet over det, og det
er ikke sikkert din knallert ville kunne lide den. Gør dig selv en bjørne
tjeneste og køb noget ordentligt fra start.

Myt

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 22-02-05 07:02

Gør dig selv en bjørne
> tjeneste og køb noget ordentligt fra start.
>
> Myt

Øhhhhhhhhhhhhh, en bjørne tjeneste...... er altså det samme som at give en
tørlagt alkoholiker 2 kasser øl........ en rigtig dårlig tjeneste, bare lige
for at få det på plads, men ellers har du jo måske ret, men alligevel, så
har www.thansen.dk nogle ganske gode udstødninger.

/Ole (der lige har fået at vide, der sidder begrænsninger i såanne nogle
svin)

Fra : Myt

Dato : 22-02-05 09:35

"/Ole (6000)" <ole_ryo_FJERN_@_DETTE_stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> alligevel, så har www.thansen.dk nogle ganske gode udstødninger.
>

> /Ole (der lige har fået at vide, der sidder begrænsninger i såanne nogle

Nede hos min "knallertpusher" har jeg set hvordan det ser ud med nogle
udstødninger (bemærk lige ordet nogle) fra T-Hansen, og det er altså ikke
noget jeg ville byde selv et vrag af en knallert. Pasformen ved cylinder er
mildestalt elendig, og knallerten mister "performance". Jeg har så galt set
at det stykke man spænder fast på cylinderen er skævt på en helt ny
udstødning, men er det betegnelsen på ganske gode udstødninger, så holder
jeg da med dig.

Myt

Fra : RpR

Dato : 22-02-05 13:19

> [...]
> at det stykke man spænder fast på cylinderen er skævt på en helt ny
> udstødning, men er det betegnelsen på ganske gode udstødninger, så holder

T. Hansen forhandler ikke kun skrammel. Tecnigas leverer potter til praktisk
talt alle scootere, og de er billige, og de virker.
Har endnu aldrig haft nogen problemer med dem.
Deres Next har jeg faktisk haft montere på min Zip da jeg fik den, og 10hk
på baghjulet nåede den da at smide før den blev skiftet ud

--

- RpR
~=[ www.MopedGallery.dk ]=~

Fra : miller

Dato : 22-02-05 13:58

"RpR" <rpr@mopedgallery.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Deres Next har jeg faktisk haft montere på min Zip da jeg fik den, og 10hk
> på baghjulet nåede den da at smide før den blev skiftet ud

Fandt lige ud af at den var fuldstændig rustet fast!

Hvad gør jeg så?

Fra : Corty

Dato : 21-02-05 22:16

"miller" <millerbean@miller.dk> wrote in news:4219c9e6$0$30766$ba624c82
@nntp06.dk.telia.net:

> [...]
>
> mvh
> Martin
>

> P.S. Det skal være en 45-udstødning, da der sidder sådan en i forvejen

Scooter-Land i Aalborg ude i krydset mellem Frederiksstadvej og
Göteborgvej sælger typegodkendte 45 km/t uoriginale udstødninger til de
fleste maskiner. Da motoren på en PMX er den samme som til BigMax og T-
Rex kan de sagtens levere en fin udstødning.

og de kan skifte den for dig - det tager som regel ikke mere end 10-15
minutter og de tager 50-75 kr for jobbet.

/Corty