Mac mini rygter!
Fra : Bo Jørgensen

Dato : 20-02-05 21:40

Hejsa!
Endnu ikke Mac mini ejer, men surfer nettet tyndt for informationer. Fandt
lige denne:

http://www.thinksecret.com/news/0502ipodmini.html

Så jeg venter lige et par uger - hvis jeg kan

Hilsen Bo

http://bo.joergensen3.person.emu.dk/fight/

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 20-02-05 21:50

> Endnu ikke Mac mini ejer, men surfer nettet tyndt for informationer. Fandt
> lige denne:
> http://www.thinksecret.com/news/0502ipodmini.html

sorry, ikke noget Mac mini rygte, men derimod lidt om iPod mini - var lidt
for hurtig.

/Bo

Fra : Sebastian

Dato : 20-02-05 22:55

Bo Jørgensen <bo@pc.dk> wrote:

> [...]
> lige denne:
>
> http://www.thinksecret.com/news/0502ipodmini.html
>
> Så jeg venter lige et par uger - hvis jeg kan
For at få glade af et energislugende farvedisplay?
IMHO en tvivlsom glade.

hilsen

--
Sebastian Loeck
Frederiksberg Denmark

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 20-02-05 23:09

Sebastian <thorfinn@ofir.dk> wrote:

> For at få glade af et energislugende farvedisplay?
> IMHO en tvivlsom glade.

Ja, og er et monokromt display ikke også i stand til at vise skarpere
tekst? Jeg har dog gået og luret på i en iPod mini længe, så nu venter
jeg da lige lidt...

--
Mvh.
René Frej Nielsen - Read my blog at http://blog.rfn.dk

Fra : Mikkel Westh

Dato : 20-02-05 23:08

"Bo Jørgensen" <bo@pc.dk> wrote in message
> Hejsa!
> Endnu ikke Mac mini ejer, men surfer nettet tyndt for informationer. Fandt
> lige denne:
>
> http://www.thinksecret.com/news/0502ipodmini.html

Lyder spændende, har altid godt kunne tænke mig en iPod Mini. Bagsiden på de
normale iPods bliver alt for nemt ridset (taler af bitter erfaring), og
Mini'ens størrelse er genial. Hvis den kommer køber jeg den.
Men lad os nu se, jeg synes, at det lyder lidt langt ude, at Seagate skulle
have tilbageholdt oplysninger om en helt ny harddisk. 60 gb harddisken, som
bliver brugt i iPod Photo, blev annonceret 4-5 måneder inden og allerede på
det tidspunkt, var den tiltænkt iPod.

Håber dog stadig, at dette rygte om iPod Mini er sandt.

Mvh. Mikkel