PGO Scootermekaniker i Randers søges.
Fra : Corty

Dato : 20-02-05 16:06

Hey gruppe

Min svoger skal bruge en fair mekaniker i Randers

Han kører PGO BigMax og skal have efterset vario/rem/ruller og kobling.

Den har svært ved at komme afsted fra stående start medmindre den får godt
med omdrejninger (slidt rem/fjedre i kobling?)

Den har svært ved at geare mellem 15-40 km/t (slidte ruller?)

Er der nogen der kender en god mekaniker i Randers som ikke er for dyr -
eller selv har mulighed for at rode med det???

Hverken han eller jeg har det nødvendige værktøj til det.

Anbefalinger???

På forhånd tak
/Corty

Fra : Jorgen

Dato : 20-02-05 17:32

Det skulle være ellers ikke være så svært
besøg hjemmesiden http://www.nifu.dk/scootcar/tips/vario/

reservedelene kan købes hos www.thansen.dk

Jørgen

Fra : Corty

Dato : 20-02-05 18:23

"Jorgen" <xxxxxx@privat.dk> wrote in

> Det skulle være ellers ikke være så svært
> [...]

Hmmm... ikke lige det jeg spurgte efter - men tak for linket.

Er der nogen der kan anbefale en PGO - scootermekaniker i Randers?????

Fra : Jorgen

Dato : 20-02-05 21:13

Jeg forstår ikke rigtig dit spørgsmål
for scootcar og andre scooter har ellers samme
motor.
så du må undskyld mig.

Fra : Contraventum Minquit

Dato : 20-02-05 21:39

Kan anbefale Verners Scooterservice i Vestergade. Han plejer at være fair.
86422172 er telefonnummeret.

CM

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Ukendt

Dato : 24-02-05 20:29

> [...]
> eller selv har mulighed for at rode med det???
>
> Hverken han eller jeg har det nødvendige værktøj til det.

Hvis den kan køre til auning kan jeg gøre det for en lille pris.... =)

Cacba Out..