Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvor lang tid fra PMA til butikkerne ?
Fra : Jakob

Dato : 18-02-05 09:42

Jeg har set de nye ixus modeller på PMA site. Derfor vil jeg lige høre
om der er nogen der har erfaring med hvor lang tid der typisk går fra
produkter bliver anonceret på PMA til de rent faktisk lander i
butikkerne ?

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Rune B. Broberg

Dato : 18-02-05 09:43

Jakob <no@mail.com> wrote:
> [...]
> om der er nogen der har erfaring med hvor lang tid der typisk går fra
> produkter bliver anonceret på PMA til de rent faktisk lander i

Et sted mellem en uge og 9 måneder. Begge dele er set før. Jeg mener dog
at huske, at Canon har for vane at annoncere ting de kommer med ret
snart efter PMA...

--
Rune B. Broberg
Feel free to GPG-encrypt email sent to me. Keyid: 0x67A4976D

Fra : Jakob

Dato : 18-02-05 13:11

In article <cv49q2$8jc$1@news.net.uni-c.dk>, mihtjel@daimi.au.dk says...

Jeg mener dog
> at huske, at Canon har for vane at annoncere ting de kommer med ret
> snart efter PMA...

Ok tak for svaret

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Morten Wartou

Dato : 18-02-05 10:03

Jakob wrote:
> [...]
> om der er nogen der har erfaring med hvor lang tid der typisk går fra
> produkter bliver anonceret på PMA til de rent faktisk lander i

Det afhænger voldsomt meget af producenten. Canon plejer at have deres ting
relativt hurtigt ude, mens f.eks. Nikon D2X blev annonceret i midten af
september, og først er ude lidt senere i denne måned. 20D blev annonceret
den 19. august 2004 - jeg hentede mit den 23. september, det var et af de
første der var kommet.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

--
"Det korte af det lange er, at jeg aldrig mere vil spilde tid på anmelde
net-kriminalitet og børneporno på nettet" - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jakob

Dato : 18-02-05 13:10

In article <vaiRd.199$nQ3.8@news.get2net.dk>,
detteskalfjernesnews@wartou.dk says...

> Det afhænger voldsomt meget af producenten. Canon plejer at have deres ting
> relativt hurtigt ude,

Ok tak for svaret.

Venlig hilsen

Jakob