Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
[link] lidt hverdagsbilleder
Fra : Thomas Schreiber

Dato : 18-02-05 09:13

Faldt over dette "års album".

Albummets kvalitet er især, imho, de mange meget forskellige emner og de
flotte farver / gode kontraster. Der er MANGE billeder, så sæt lidt tid
af til at se på dem

http://www.pbase.com/christianl/a_year

Kan du bruge albummet til noget, er det godt. Kan du ikke så spring
videre til næste tråd :oÞ

--
Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

"Støjende og mudderkastende usenet brugere
hører hjemme i dit killfilter "

Fra : Jan Bøgh

Dato : 18-02-05 09:44

Thomas Schreiber wrote:
> [...]
>
> Albummets kvalitet er især, imho, de mange meget forskellige emner og
> de flotte farver / gode kontraster. Der er MANGE billeder, så sæt

Meget stærke skud. Til gengæld er det ikke farver/kontraster og anden
teknik, der imponerer mig - det er mandens evne til at /se/ motiver.

vh
jan

--
- amatør af Guds nåde.
PS: Nye (opdateret 9/2/2004) ynkelige knipserier i et forhåbentligt bedre

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 18-02-05 12:25

Jan Bøgh wrote:
> Meget stærke skud. Til gengæld er det ikke farver/kontraster og anden
> teknik, der imponerer mig - det er mandens evne til at /se/ motiver.
>
> vh
> jan

Enig enig enig. Du har bestemt ret i det sidste. Synes dog stadig
farverne / kontrasterne er fine også

--
Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 18-02-05 10:40

"Thomas Schreiber" <REMOVEnews@schreiber.se> skrev i en meddelelse
> [...]
> flotte farver / gode kontraster. Der er MANGE billeder, så sæt lidt tid af

Hej

Fotografen har det vi i gamle dage kaldte "billedesyn".

Jeg har aldrig set nogen lære det, men nogle få har det i sig fra de tager
det første billede.

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 18-02-05 12:26

Langgaard Bærbar wrote:
> Hej
>
> Fotografen har det vi i gamle dage kaldte "billedesyn".
>
> Jeg har aldrig set nogen lære det, men nogle få har det i sig fra de tager
> det første billede.

Meget godt udtryk. Meget beskrivende. Det er vel i sidste ende det der
skiller fårene fra bukkene

--
Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

Fra : Michael L

Dato : 18-02-05 13:35

Thomas Schreiber wrote:
> Meget godt udtryk. Meget beskrivende. Det er vel i sidste ende det der
> skiller fårene fra bukkene

Det er det uden tvivl - Men lidt skuffende for hvad så med alle os der
ikke bare har det fra starten?

MVh
Michael

Fra : Jan Bøgh

Dato : 18-02-05 14:06

Michael L wrote:

> Det er det uden tvivl - Men lidt skuffende for hvad så med alle os der
> ikke bare har det fra starten?

Vi glæder os selvfølgeligt over at noget har det, så vi kan få nogle fede
billeder at se på.

vh
Jan