Kina knallerter er de i DK
Fra : Per

Dato : 17-02-05 19:51

Hej NG!

Der er kommet en masse motorcykler til landet fra Kina.

se her f.eks : http://www.geely.dk/ - http://www.loncin.dk/

De koster ingen penge og man er da MC kørende omend kvaliteten er noget
svingende.

Hvordan ser det ud på knallertsiden - er der også kommet Kinaknallerter -
og har de også taget markedet med storm?

Eller er de kun importeret som motorcykler?

En Kina knallert kan da ikke koste mere end 5-6000 kr max og må virkelig
presse knallertmarkedet (specielt brugtmarkedet)

Da jeg købte gamle maxi´er for 10-15 år siden gav jeg aldrig over 500 kr
stk. Nu sælges samme gamle maxi for op til flere tusinde - Det fatter jeg
ikke man kan få for det Lo...!

--
Med venlig hilsen Per!

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-05 19:59

> [...]
>
> se her f.eks : http://www.geely.dk/ - http://www.loncin.dk/
>
> De koster ingen penge og man er da MC kørende omend kvaliteten er noget

Hvilket ikke er helt uvæsentlig. De kan beholde deres lort i Kina ind til de
har lært at lave ordentlig kvalitet.

> Hvordan ser det ud på knallertsiden - er der også kommet Kinaknallerter -
> og har de også taget markedet med storm?

De er sikkert på vej og folk køber dem sikkert med det samme for så at finde
ud af at det er noget skrammel

> En Kina knallert kan da ikke koste mere end 5-6000 kr max og må virkelig
> presse knallertmarkedet (specielt brugtmarkedet)

Ja hvis de er pengene værd

> Da jeg købte gamle maxi´er for 10-15 år siden gav jeg aldrig over 500 kr
> stk. Nu sælges samme gamle maxi for op til flere tusinde - Det fatter jeg
> ikke man kan få for det Lo...!

Efterspørgsel

--
Tom

Fra : Pwh

Dato : 17-02-05 20:55

Per wrote:
> Da jeg købte gamle maxi´er for 10-15 år siden gav jeg aldrig over 500
> kr stk. Nu sælges samme gamle maxi for op til flere tusinde - Det
> fatter jeg ikke man kan få for det Lo...!

Hov hov, kald ikke mine gamle Maxi'er for noget lort
Denne her burde da mindst kunne indbringe mig 3-4000kr
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallerypicture.asp?id=3357&m=full

/Jens

Fra : Oniel

Dato : 18-02-05 09:18

Har du ikke et par 0 er for meget med

Fra : Thomas

Dato : 18-02-05 17:13

> [...]
> Per wrote:
>
> Hov hov, kald ikke mine gamle Maxi'er for noget lort
> Denne her burde da mindst kunne indbringe mig 3-4000kr

Ja Ja det skal du nok få for den Den er jo antik.

Mvh. Thomas

Fra : Myt

Dato : 18-02-05 00:25

> [...]
> stk. Nu sælges samme gamle maxi for op til flere tusinde - Det fatter jeg

Jeg mener at have læst i mc-revyen, årgang husker jeg ikke, at de der sager
på to hjul skulle man IKKE købe, så hellere købe noget brugt for de samme
penge, det skulle man få mere ud af.
Husk på, der er ALTID en grund til noget er billigt !

Myt