TopHjælp
Fra : Jorgen

Dato : 17-02-05 06:25

Hej, undskyld jeg kunne ikke lade være,
hvis der er nogen der ikke ved at der noget
der heder TopHjælp knallert / scooter.
Jeg har være uheldig nogen gange og behøvet hjælp,
hver gang med meget god service.

Hjælp ved ethvert uheld, hvis du ikke kan fortsætte med at køre.
Hjælp, hvis du ikke kan starte.
Bragt brændstof ud, hvis du løber tør for benzin.
Udbedret skaden på stedet. Hvis det ikke kan lade sig gøre,
transporterer de knallerten til dit foretrukne værksted, dit hjem
eller - hvis du er i udlandet - det nærmeste værksted.
Transport til dit bestemmelsessted, hvis du er i Danmark.

besøg http://www.topdanmark.dk/content/index.php?ID=114

Jørgen Bodholdt

Fra : Allan Riise

Dato : 17-02-05 10:05

"Jorgen" <xxxxxx@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller - hvis du er i udlandet - det nærmeste værksted.
> Transport til dit bestemmelsessted, hvis du er i Danmark.

Og der er Falck abb.

Allan Riise

Fra : Jorgen

Dato : 17-02-05 10:36

"Allan Riise" <familien_riise@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> "Jorgen" <xxxxxx@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Og der er Falck abb.
>
> Allan Riise

Det havde jeg ikke tænk på, hvad er prisen og hvor lang vendte tid er der ?

Jørgen

Fra : Allan Riise

Dato : 17-02-05 12:16

> [...]
>
> "Allan Riise" <familien_riise@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Det havde jeg ikke tænk på, hvad er prisen og hvor lang vendte tid er der

305.- pr. år.

http://www.falck.dk/cykel_knallert_2

Allan Riise

Fra : bent

Dato : 23-02-05 02:00

Allan Riise skrev:

> "Jorgen" <xxxxxx@privat.dk> skrev i en meddelelse

> 305.- pr. år.
>
> http://www.falck.dk/cykel_knallert_2
>
> Allan Riise

hvor får i den ide fra at det er falck
jeg kunne iaften ikke start da jeg skulle hjem og ringe derfor til tophjælp
og det var som forventer dansk autohjælp der kom
så hvis i tro det er falck så bliv i skuffe
Bent

Fra : Allan Riise

Dato : 23-02-05 08:25

"bent" <bhp@pedersen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> tophjælp
> og det var som forventer dansk autohjælp der kom
> så hvis i tro det er falck så bliv i skuffe

Du har misforstået.

Man kan få Tophjælp, som bruger Dansk Autohjælp, og man kan tegne et Falck
abb.
Det er op til en selv, og da du har Tophjælp, og ikke et Falck abb. så
kommer Falck selvfølgelig ikke, men Dansk Autohjælp!

Allan Riise

Fra : bent

Dato : 23-02-05 16:58

Allan Riise skrev:
> [...]
> Det er op til en selv, og da du har Tophjælp, og ikke et Falck abb. så
> kommer Falck selvfølgelig ikke, men Dansk Autohjælp!

okey
når det skulle forstå på måde så er det rigtig

bent