Vedr. renovering af Hornung&Møller
Fra : Astrid S. Thusgaard

Dato : 14-02-05 21:17

Hej NG

Er lidt i tvivl om dette er den rigtige NG, så venligst sig til, hvis jeg
er
galt i byen.
Jeg har et gammelt klaver (Hornung&Møller) fra min Farmor, som trænger
alvorligt til at blive renoveret. Derfor vil jeg høre, om der er nogen,
der
har gode råd til, hvor jeg skal gå hen, og jeg vil også gerne høre, om I
ved
noget om, hvilket prisleje, jeg skal regne med?

Jeg spiller en del (fortrinsvis klassisk) og vil gå meget op i, at det er
gjort ordentligt. Til gengæld skal det tilføjes, at jeg er på barselsorlov
øjeblikket (det bliver man ikke rig af), så prisen er heller ikke
ligegyldig.

Gode råd modtages med tak!

--
Astrid S. Thusgaard
Herfoelge, Denmark

To reply - remove the Danish capital in my e-mail address

Fra : Ralph

Dato : 14-02-05 23:59

"Astrid S. Thusgaard" <astrid@copenhagenthusgaard.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> gjort ordentligt. Til gengæld skal det tilføjes, at jeg er på barselsorlov
> øjeblikket (det bliver man ikke rig af), så prisen er heller ikke

Tjaa, jeg er klaverstemmer, desværre i den forkerte ende af landet (Mors),
men jeg kan da anbefale

http://www.pianostemmere.dk/

klik på medlemsliste og du vil finde kompetente stemmere i dit nabolag.

Du skal dog ikke regne med at det er billigt, men det BEHØVER ikke være
dyrt, måske er der ikke så meget i stykker på dit klaver, meget kan klares
på ½ time, at vi så skal have 750 kr/time betyder pludseligt ikke så meget.
Men få et tilbud inden arbejdet påbegyndes - DET koster måske 3-400, men så
ved du dog hvad du har at regne med

--
venligst
Ralph