OT: Hr. Reippuert :-)
Fra : Per Madsen

Dato : 14-02-05 23:46

Hehe....Morten...det er altså helt loco...knap 30 indlæg på én time...Er
det ikke tæt på en rekord?!

http://img97.exs.cx/img97/3661/picture15gn.jpg

Du poster som ham her skyder:

http://www.qtm.net/~beau/sa/jerry.avi

--
Mhv. Per Madsen
Blog: http://www.madsenblog.tk

Fra : Lone Schmidt

Dato : 15-02-05 09:19

Per Madsen <permandREMOVETHIS@cool.dk> wrote:

> Hehe....Morten...det er altså helt loco...knap 30 indlæg på én time...Er
> [...]

Ja, det er ret sjovt!

Men foretrækker nu Morten gode selskab lidt mere jævnligt og i mindre
doser af gangen!
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone

Fra : Henrik Münster

Dato : 15-02-05 19:55

In article <1gs0p4h.zcq49xrmqekgN%mailloneFJERN@netscape.net>,
mailloneFJERN@netscape.net (Lone Schmidt) wrote:

> Ja, det er ret sjovt!
>
> Men foretrækker nu Morten gode selskab lidt mere jævnligt og i mindre
> doser af gangen!

Morten elsker åbenbart off-line newsreadere. Og så skal man jo også
udnytte dem. Og det her er bare Mac-gruppen. Han er også med i
cykelgruppen og skærmgruppen. Ligegyldigt hvilken gruppe, jeg prøver at
følge med i, dukker han op med en masse indlæg lige efter hinanden en
gang imellem.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 20-02-05 14:01

> [...]
> cykelgruppen og skærmgruppen. Ligegyldigt hvilken gruppe, jeg prøver at
> følge med i, dukker han op med en masse indlæg lige efter hinanden en

jeps du har al mulig grund til at føle dig forfulgt

mus+tastatur, R9600Pro, iSight, eyeTV200 & LaCie Photon18Vision TFT

Fra : Henrik Münster

Dato : 21-02-05 00:20

In article <1gs7fzp.1a5lqkks2vq4gN%nospam@reippuert.dk>,
nospam@reippuert.dk (Morten Reippuert Knudsen) wrote:

> Henrik Münster <news@muenster.dk> wrote:
>
> jeps du har al mulig grund til at føle dig forfulgt

Hvad søren? Er det allerede søndag igen? Vi ses om en uge. Hvis vi
da ikke mødes inde i byen. Jeg er nemlig blevet københavner.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 24-02-05 15:48

> Hvad søren? Er det allerede søndag igen? Vi ses om en uge. Hvis vi
> da ikke mødes inde i byen. Jeg er nemlig blevet københavner.

hwamme huset og fnullergøj - er de osse bleven kjøvenhawnere igen? Jeg
har iøvrigt i sinde at forsøge ikke at vedblive med at være københavner,
men det kniber med at hitte en lejebolig i Gladsaxe eller Lyngby-Tårbæk

mus+tastatur, R9600Pro, iSight, eyeTV200 & LaCie Photon18Vision TFT

Fra : Morten Lind

Dato : 24-02-05 17:17

Morten Reippuert Knudsen <nospam@reippuert.dk> wrote:

> hwamme huset og fnullergøj - er de osse bleven kjøvenhawnere igen? Jeg
> har iøvrigt i sinde at forsøge ikke at vedblive med at være københavner,
> men det kniber med at hitte en lejebolig i Gladsaxe eller Lyngby-Tårbæk

hov, hov....der skal ansøges om tilflytning til Gladsaxe, når man bærer
navnet Morten. Det forpligter her på egnen, at du ved det)))

< http://home20.inet.tele.dk/mortenlind/news/mortens_news.html>

M.

Fra : Morten Lind

Dato : 24-02-05 17:32

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> hov, hov....der skal ansøges om tilflytning til Gladsaxe, når man bærer
> navnet Morten. Det forpligter her på egnen, at du ved det)))

> [...]

Hovsa, et mellemrum for meget, sorry

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 24-02-05 17:55

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> Hovsa, et mellemrum for meget, sorry

ta det helt roligt jeg vil ikke helt så langt ud som dig - hjælper det
iøvrigt at være et sjuskehoved i givet fald er jeg vist velkvalificeret

mus+tastatur, R9600Pro, iSight, eyeTV200 & LaCie Photon18Vision TFT

Fra : Morten Lind

Dato : 24-02-05 19:01

> ta det helt roligt jeg vil ikke helt så langt ud som dig - hjælper det
> iøvrigt at være et sjuskehoved i givet fald er jeg vist velkvalificeret

Hæ, hæ......man kan sandelig komme meget længere ud end jeg er, men at
være et rodehoved er så absolut en kvalification, der fremmer
særbehandling - iøvrigt er det nær zero med lejeboliger og
ejerlejlighederne er helt ude i tovene med priserne.

I forrige uge så jeg på en 1. sals lejlighed(selvstændig matrikel) fra
1954 - et bombet l...., der skulle sættes voldsomt i stand. (Vel
100.000,- hvis man ku´ gøre det selv). 150 kvm. lige ud til tung
myldretidstrafik på Klausdalsbrovej.......1,8
millioner!!!!!!!!!!......jeg får lyst til at købe mursten for alle
pengene og stable dem ovenpå hinanden.

M.

Fra : Henrik Münster

Dato : 25-02-05 00:01

In article <1gsdauk.1034vf4spncpxN%nospam@reippuert.dk>,
nospam@reippuert.dk (Morten Reippuert Knudsen) wrote:

> hwamme huset og fnullergøj - er de osse bleven kjøvenhawnere igen?

Nej, de holder sig til det jyske. Min kone er i øvrigt født og opvokset
i Esbjerg, og det er vores børn sådan set også. Så man kan nok ikke tale
om, at de kan blive københavnere _igen_. Jeg har fået arbejde i Herlev
fra 1. februar og regner med at være der et år. Dels skal man være et
andet sted et år som speciallæge for at kunne blive overlæge (der kan
dog gives dispensation), dels syntes jeg, at jeg trængte til et frisk
pust rent fagligt.
Jeg er flyttet hjem til mor og far i Hellerup. Hvis jeg cykler
frem og tilbage, får jeg 21 km's motion hver dag. Det er jo dejligt.
Desværre blev det for meget for min gamle cykel. Efter tre uger gav den
op og revnede tværs gennem skrårøret. Jeg har lige været nede hos
Schrøder med den i dag for at høre, om den ikke lige kunne få en klat
loddetin. De spurgte, hvilken farve min nye cykel skulle have. Det er
lidt trist. Den ville være blevet 25 år her til foråret. Vi kørte DM i
Vejle sammen i 1980, da jeg var junior-rytter. Det er ufatteligt, at der
er gået så mange år.

> Jeg har iøvrigt i sinde at forsøge ikke at vedblive med at være
> københavner, men det kniber med at hitte en lejebolig i Gladsaxe
> eller Lyngby-Tårbæk

Set ovre fra Jylland er alt øst for Roskilde København.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 20-02-05 14:01

Per Madsen <permandREMOVETHIS@cool.dk> wrote:

> Hehe....Morten...det er altså helt loco...knap 30 indlæg på én time...Er
> [...]

dem må jeg kigge på når jeg næste gang kommer forbi en inderned
forbindelse.

mus+tastatur, R9600Pro, iSight, eyeTV200 & LaCie Photon18Vision TFT