/ Forside / Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
 
Top 10 brugere
Sexualitet
#NavnPoint
dova 2573
Sannie 1393
Nordsted1 1345
briani 1186
skingur 1004
ThomasG 918
ans 861
refi 860
creamygirl 831
10  piaskov 789
Bo Warming
Fra : Ole O


Dato : 05-02-05 17:25

Hej
Er jeg den eneste der synes at Bo Warming er lidt mærkelig ?

Kab



 
 
 
John Sahl (05-02-2005)
Kommentar
Fra : John Sahl


Dato : 05-02-05 17:26

Ole O wrote:
> Er jeg den eneste der synes at Bo Warming er lidt mærkelig ?

Ja.

--
John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!



simris. (05-02-2005)
Kommentar
Fra : simris.


Dato : 05-02-05 18:00

NEJ BESTEMT IKKE !!!!


"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
news:cu2s2m$1cmf$1@news.cybercity.dk...
> Ole O wrote:
>> Er jeg den eneste der synes at Bo Warming er lidt mærkelig ?
>
> Ja.
>
> --
> John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!
>



ThomasB (05-02-2005)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 05-02-05 18:21

"simris." <info@fishnboat.dk> skrev i en meddelelse

> NEJ BESTEMT IKKE !!!!

Du skal nok arbejde lidt med din citatteknik.



Mark Thomas Gazel (05-02-2005)
Kommentar
Fra : Mark Thomas Gazel


Dato : 05-02-05 18:47

>> NEJ BESTEMT IKKE !!!!
>
> Du skal nok arbejde lidt med din citatteknik.

Og din Caps-lock.


--
Med venlig hilsen

Mark

ThomasB (06-02-2005)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 06-02-05 17:51


"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:b3cf7$42050703$3e3d847b$15975@nf4.news-service.com...
>>> NEJ BESTEMT IKKE !!!!
>>
>> Du skal nok arbejde lidt med din citatteknik.
>
> Og din Caps-lock.

min?



Mark Thomas Gazel (05-02-2005)
Kommentar
Fra : Mark Thomas Gazel


Dato : 05-02-05 17:50

> Er jeg den eneste der synes at Bo Warming er lidt mærkelig ?

Lad mig gætte: du er ny på Usenet?


--
Med venlig hilsen

Mark


ThomasB (05-02-2005)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 05-02-05 18:19

"Ole O" <jens@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Er jeg den eneste der synes at Bo Warming er lidt mærkelig ?

Nej, det tror jeg bestemt ikke, men det bunder nok i fordomme og
vanetænkning




Steen Jensen (05-02-2005)
Kommentar
Fra : Steen Jensen


Dato : 05-02-05 18:19

Ole O wrote:
> Hej
> Er jeg den eneste der synes at Bo Warming er lidt mærkelig ?

Der er en grund til, han har sin egen nyhedsgruppe ;-/

Bare han dog ville bruge den...

Per Rønne (05-02-2005)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 05-02-05 19:33

Steen Jensen <"" <isteen\"@gmail.com> wrote:

> Ole O wrote:
> > Hej
> > Er jeg den eneste der synes at Bo Warming er lidt mærkelig ?
>
> Der er en grund til, han har sin egen nyhedsgruppe ;-/

alt.fan.bo-warming

> Bare han dog ville bruge den...


--
Per Erik Rønne

Bo Warming (05-02-2005)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 05-02-05 20:25

""Per Rønne"" <spam@husumtoften.invalid> wrote in message
news:1grizls.3hols5vb4xwoN%spam@husumtoften.invalid...
> Steen Jensen <"" <isteen\"@gmail.com> wrote:
>
>> Ole O wrote:
>> > Hej
>> > Er jeg den eneste der synes at Bo Warming er lidt mærkelig ?
>>
>> Der er en grund til, han har sin egen nyhedsgruppe ;-/
>
> alt.fan.bo-warming
>
>> Bare han dog ville bruge den...

nET BETJENTENE har igen afsløret sig som dybt asociale, at de opretter en
ng, som der ikke er behov for.



Jens Bruun (05-02-2005)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 05-02-05 22:21

"Ole O" <jens@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:4204f373$0$12702$edfadb0f@dread14.news.tele.dk

> Er jeg den eneste der synes at Bo Warming er lidt mærkelig ?

Er jeg den eneste, der synes, du er en narrøv?

Ole O aka jens@post.tele.dk aka NNTP-Posting-Host: 62.243.149.8.

Hmmm.

--
-Jens B.



Jens. (06-02-2005)
Kommentar
Fra : Jens.


Dato : 06-02-05 08:36

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:cu3dbg$221h$1@news.cybercity.dk
> "Ole O" <jens@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> news:4204f373$0$12702$edfadb0f@dread14.news.tele.dk
>
>> Er jeg den eneste der synes at Bo Warming er lidt mærkelig ?
>
> Er jeg den eneste, der synes, du er en narrøv?
>
> Ole O aka jens@post.tele.dk aka NNTP-Posting-Host: 62.243.149.8.
>
> Hmmm.

http://www.leech.dk/bubblegum.php/pivpiv.jpg
kan du også finde min IP så er du en stor dreng.



Ole Olsen (06-02-2005)
Kommentar
Fra : Ole Olsen


Dato : 06-02-05 09:17

"Ole O" <jens@post.tele.dk> wrote in news:4204f373$0$12702
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Hej
> Er jeg den eneste der synes at Bo Warming er lidt mærkelig ?
>
> Kab


Næ, det er du vist ikke

http://www.cs.auc.dk/~hans/bo-warming.OSS.html


Mvh.

Ole O.

André Nabulsi (06-02-2005)
Kommentar
Fra : André Nabulsi


Dato : 06-02-05 23:59


"Ole Olsen" <OO@snabel.af> wrote in message
news:Xns95F55E7B710C4Therenothereitis@62.243.74.162...
> "Ole O" <jens@post.tele.dk> wrote in news:4204f373$0$12702
> $edfadb0f@dread14.news.tele.dk:
>
>> Hej
>> Er jeg den eneste der synes at Bo Warming er lidt mærkelig ?
>>
>> Kab
>
>
> Næ, det er du vist ikke
>
> http://www.cs.auc.dk/~hans/bo-warming.OSS.html
>
>
> Mvh.
>
> Ole O.



Under punkt 4
"at flygtninge bl.a. kommer til Danmark fordi mange socialarbejdere er
bøsser, der udvælger sig smukke flygtningemænd og fordi mange muslimer
foretrækker analsex"

Det er totalt fedt!

og så lige
"Bo Warming røbede i september 2003 at han gemmer sin afføring i
marmeladeglas."

MEGA!!!



-André




Non-Desperado (06-02-2005)
Kommentar
Fra : Non-Desperado


Dato : 06-02-05 09:30

"Ole O" <jens@post.tele.dk> skrev:

>Hej
>Er jeg den eneste der synes at Bo Warming er lidt mærkelig ?
>
Ja, for BW er _meget_ mærkelig.
- -
Non-Desperado

Bo Warming (06-02-2005)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 06-02-05 10:10

"Non-Desperado" <nogetskulledenjoheddeFJERNDETTE@hotmail.com> wrote in
message news:malb01d2rgaip8fnjorv8sci3t8cgfhd50@4ax.com...
> "Ole O" <jens@post.tele.dk> skrev:
>
>>Hej
>>Er jeg den eneste der synes at Bo Warming er lidt mærkelig ?
>>
> Ja, for BW er _meget_ mærkelig.

Måske vi ville have en lykkeligere verden, hvis alle turde være sig selv og
være så *mærkelige* som de er, inderst inde.

Voldelige, tyvske og bedragende muslimer skræmmer ikke ved at være mærkelige
men ved at være FARLIGE.



Per Vadmand (06-02-2005)
Kommentar
Fra : Per Vadmand


Dato : 06-02-05 10:39


"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message
news:0alNd.32456$jy.792@fe80.usenetserver.com...
> "Non-Desperado" <nogetskulledenjoheddeFJERNDETTE@hotmail.com> wrote in
> message news:malb01d2rgaip8fnjorv8sci3t8cgfhd50@4ax.com...
>> "Ole O" <jens@post.tele.dk> skrev:
>>
>>>Hej
>>>Er jeg den eneste der synes at Bo Warming er lidt mærkelig ?
>>>
>> Ja, for BW er _meget_ mærkelig.
>
> Måske vi ville have en lykkeligere verden, hvis alle turde være sig selv
> og være så *mærkelige* som de er, inderst inde.
>
> Voldelige, tyvske og bedragende muslimer skræmmer ikke ved at være
> mærkelige men ved at være FARLIGE.
Ja, og paranoide verbalonanister skræmmer ikke ved deres mange ord, men ved
deres syge generaliseringer.

Ingen bryder sig om "Voldelige, tyvske og bedragende muslimer", me kun syge
personer påstår stædigt, at alle muslimer er "Voldelige, tyvske og
bedragende"

Per V



Bo Warming (06-02-2005)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 06-02-05 12:11

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message
news:4205e5bc$0$213$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message
> news:0alNd.32456$jy.792@fe80.usenetserver.com...
>> "Non-Desperado" <nogetskulledenjoheddeFJERNDETTE@hotmail.com> wrote in
>> message news:malb01d2rgaip8fnjorv8sci3t8cgfhd50@4ax.com...
>>> "Ole O" <jens@post.tele.dk> skrev:
>>>
>>>>Hej
>>>>Er jeg den eneste der synes at Bo Warming er lidt mærkelig ?
>>>>
>>> Ja, for BW er _meget_ mærkelig.
>>
>> Måske vi ville have en lykkeligere verden, hvis alle turde være sig selv
>> og være så *mærkelige* som de er, inderst inde.
>>
>> Voldelige, tyvske og bedragende muslimer skræmmer ikke ved at være
>> mærkelige men ved at være FARLIGE.
> Ja, og paranoide verbalonanister skræmmer ikke ved deres mange ord, men
> ved deres syge generaliseringer.
>
> Ingen bryder sig om "Voldelige, tyvske og bedragende muslimer", me kun
> syge personer påstår stædigt, at alle muslimer er "Voldelige, tyvske og
> bedragende"

Sidste 1½ linie lader vi lige stå et øjeblik

> personer påstår stædigt, at alle muslimer er "Voldelige, tyvske og
> bedragende"

Jeg har aldrig hørt om blot een DF/Z-person, der antydede at _alle_ muslimer
skulle have tendens til nævnte typer kriminalitet, endsige at alle skulle
have udført vold hhv tyveri hhv bedrageri.

Da jeg for få dage siden var til vælgermøde med Frevert og Khader søgte
Frevert at lægge afstand til mine nul-censur-ønsker ved at erkende, at ikke
alle muslimer stikker med knive.

Jeg supplerede hende med , at Naser Khader ikke ligner en knivstikker og
babyer og gamle koner blandt muhamedanerne er næppe heller meget
knivstikkende.

Hvorfra opfindes fiktiv overdrivelse "ALLE"?

Hvis jeg siger "fynske piger er smukke" har jeg så afvist at der eksisterer
vansirede krøblinge blandt fynske piger, og bør jeg dømmes efter §266b for
at have "forhånet og nedværdige" de sjællandske piger som jeg ikke medtog i
gruppen af smukke piger?
Vær dog lidt musikalsk
Selv blandt muslim-mænd i den knivsttik-dygtige alder (7-100 år) er der
mange tusinde andre end Naser Khader,som ikke har haft blod på hænderne -
endnu.
Kampråbet fra imamerne har jo ikke lydt endnu.

Havet er ikke altid farligt. "Men kun en tåbe frygter ikke
havet/muhamedanismen". BETTER SAFE THAN SORRY.



Paul (06-02-2005)
Kommentar
Fra : Paul


Dato : 06-02-05 13:25

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
news:kXmNd.32470$jy.7745@fe80.usenetserver.com...

> Jeg har aldrig hørt om blot een DF/Z-person, der antydede at _alle_
> muslimer skulle have tendens til nævnte typer kriminalitet, endsige at
> alle skulle have udført vold hhv tyveri hhv bedrageri.
>
> Da jeg for få dage siden var til vælgermøde med Frevert og Khader søgte
> Frevert at lægge afstand til mine nul-censur-ønsker ved at erkende, at
> ikke alle muslimer stikker med knive.

Interessant formulering.
Hvis Frevert søger at lægge afstand til dine udtalelser ved at erkende, at
ikke alle muslimer stikker med knive, er det så ikke fordi hun opfatter din
mening som værende generaliserende med, at alle muslimer stikker med knive.
Jeg mener, ellers vil hun vel ikke forsøge at lægge afstand? Eller hyr?
Eller mener du hun censurerer sig selv for mere vælgertække?

> Jeg supplerede hende med , at Naser Khader ikke ligner en knivstikker og
> babyer og gamle koner blandt muhamedanerne er næppe heller meget
> knivstikkende.
>
> Hvorfra opfindes fiktiv overdrivelse "ALLE"?

Det opfindes ikke, det udledes af det du skriver bl.a. jævnfør ovenstående.

M.v.h.

Paul



Per Vadmand (06-02-2005)
Kommentar
Fra : Per Vadmand


Dato : 06-02-05 14:10


"Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> wrote in message
news:q0oNd.597$xr6.380@news.get2net.dk...

>> Jeg supplerede hende med , at Naser Khader ikke ligner en knivstikker og
>> babyer og gamle koner blandt muhamedanerne er næppe heller meget
>> knivstikkende.
>>
>> Hvorfra opfindes fiktiv overdrivelse "ALLE"?
>
> Det opfindes ikke, det udledes af det du skriver bl.a. jævnfør
> ovenstående.
>
Jvf. Camres udtalelser om "muhamedanerne, der taler pænt til os, til de er
mange nok til at dolke os i ryggen."

Per V.



Hobert Idiart (06-02-2005)
Kommentar
Fra : Hobert Idiart


Dato : 06-02-05 15:12

Per Vadmand wrote:
> "Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> wrote in message
> news:q0oNd.597$xr6.380@news.get2net.dk...
>
>
>>>Jeg supplerede hende med , at Naser Khader ikke ligner en knivstikker og
>>>babyer og gamle koner blandt muhamedanerne er næppe heller meget
>>>knivstikkende.
>>>
>>>Hvorfra opfindes fiktiv overdrivelse "ALLE"?
>>
>>Det opfindes ikke, det udledes af det du skriver bl.a. jævnfør
>>ovenstående.
>>
>
> Jvf. Camres udtalelser om "muhamedanerne, der taler pænt til os, til de er
> mange nok til at dolke os i ryggen."

Det er ikke ligefrem noget de (muhamedanere) prøver at skjule.
Det er efterhånden almen viden, at det er det endelige mål for en stor
del af dem.


Paul (06-02-2005)
Kommentar
Fra : Paul


Dato : 06-02-05 15:50

"Hobert Idiart" <in@your.dreams> skrev i en meddelelse
news:36mmtfF52inf4U1@individual.net...

>>>>Jeg supplerede hende med , at Naser Khader ikke ligner en knivstikker og
>>>>babyer og gamle koner blandt muhamedanerne er næppe heller meget
>>>>knivstikkende.
>>>>
>>>>Hvorfra opfindes fiktiv overdrivelse "ALLE"?
>>>
>>>Det opfindes ikke, det udledes af det du skriver bl.a. jævnfør
>>>ovenstående.
>>>
>>
>> Jvf. Camres udtalelser om "muhamedanerne, der taler pænt til os, til de
>> er mange nok til at dolke os i ryggen."
>
> Det er ikke ligefrem noget de (muhamedanere) prøver at skjule.
> Det er efterhånden almen viden, at det er det endelige mål for en stor del
> af dem.

Problemet ligger i formuleringen.

"MuhamedanerNE" benyttes af både Camre og Warming ("imamerne") i bestemt
flertal, hvilket man underforstået altid sætter ALLE foran.

Dansk grammatik:

En muhamedaner - Ubestemt ental
Muhamedaneren - Bestemt ental
Flere muhamedanere - Ubestemt ental
Alle muhamedanerne - Bestemt flertal

M.v.h.

Paul



Per Vadmand (06-02-2005)
Kommentar
Fra : Per Vadmand


Dato : 06-02-05 16:50


"Hobert Idiart" <in@your.dreams> wrote in message
news:36mmtfF52inf4U1@individual.net...

>
> Det er ikke ligefrem noget de (muhamedanere) prøver at skjule.
> Det er efterhånden almen viden, at det er det endelige mål for en stor del
> af dem.

Da du aldrig går uden for en dør og derfor ikke har nogen praktisk erfaring
med muhamedanere, må din uvidenhed skyldes, at du læser de forkerte aviser.

Per v.



Bo Warming (07-02-2005)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 07-02-05 10:00

"Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> wrote in message
news:q0oNd.597$xr6.380@news.get2net.dk...

>> Hvorfra opfindes fiktiv overdrivelse "ALLE"?
>
> Det opfindes ikke, det udledes af det du skriver bl.a. jævnfør
> ovenstående.

Så citer mig for at have skrevet noget som kan tolkes som at jeg mener at
alle muslimbabyer og muslimoldinge har knivstik på samvittigheden

Du og Vadmand kan gentage og gentage, men det holder ikke i byretten. Citer
mig ordret. Aldrig har jeg antydet noget usandt.

Frevert ville vise at DF er ikke så rabiat som jeg - selvom jeg roste
hendes partis afstandstagen fra blasfemi§ og §266b

Hun opnåede nok lidt vælgertække ved et Nørrebromøde med mange
bistandsnydere, ved at sende løgnesignal om at jeg skulle have antydet ANDET
END HVAD DANMARKS STATISTIK MEDDELER - nemlig en vild overkrim inalitet mht
vold, lemlestelse, knivstik, mord, drab, røveri, tyveri , socialbedrageri
osv osv

At Naser Khader ikke kunne imødegå at han er tilhænger af at fængsle dem han
er uenig med, det modsagde hun ikke og det rokkede nok ved
godhedsindustriens image som ædel malkemaskine

ALLE betyder 100% - og hvem ved ikke at selv blandt unge mænd med
muhamedansk tilhørsforhold har under 50% stukket med kniv mens de har været
her i landet.
Måske under 10%
Men for danskere er det under 1%.



Per Vadmand (06-02-2005)
Kommentar
Fra : Per Vadmand


Dato : 06-02-05 14:06


"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message
news:kXmNd.32470$jy.7745@fe80.usenetserver.com...

>
> Jeg har aldrig hørt om blot een DF/Z-person, der antydede at _alle_
> muslimer skulle have tendens til nævnte typer kriminalitet, endsige at
> alle skulle have udført vold hhv tyveri hhv bedrageri.
>

Det er præcis, hvad du selv poster gang på gang - senest i det indlæg, jeg
citerede. Lad nu være med endnu en gang at rende fra dine meninger, som du
plejer, hver gang nogen påviser deres absurditet.

Per V.



Stefanie Mathiesen (06-02-2005)
Kommentar
Fra : Stefanie Mathiesen


Dato : 06-02-05 14:57


"Ole O" <jens@post.tele.dk> wrote in message
news:4204f373$0$12702$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Hej
> Er jeg den eneste der synes at Bo Warming er lidt mærkelig ?
>
> Kab
>
Nej, jeg hørte dengang jeg ankom i gruppen, at jeg lige skulle tagwe mig i
agt for Bo Warming, enten er han simpelthen dum som en dør, og derfor siger
disse underlige ting, eller også er han så skide klog, så det nærmest er på
et lidt autistisk plan... Jeg springer generelt hans indlæg over, gider ikke
læse dem, men sådan er vi jo heldigvis så forskellige...



KubikH (06-02-2005)
Kommentar
Fra : KubikH


Dato : 06-02-05 17:51


"Stefanie Mathiesen" <kramzere@*FJERNDETTE*msn.com> skrev i en meddelelse
news:420621f8$0$176$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Ole O" <jens@post.tele.dk> wrote in message
> news:4204f373$0$12702$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> > Hej
> > Er jeg den eneste der synes at Bo Warming er lidt mærkelig ?
> >
> > Kab
> >
> Nej, jeg hørte dengang jeg ankom i gruppen, at jeg lige skulle tagwe mig i
> agt for Bo Warming, enten er han simpelthen dum som en dør, og derfor
siger
> disse underlige ting, eller også er han så skide klog, så det nærmest er

> et lidt autistisk plan... Jeg springer generelt hans indlæg over, gider
ikke
> læse dem, men sådan er vi jo heldigvis så forskellige...
>


Nøøørrjjjjj en lang tråd!!
Men hvad har alt dette nu lige med "dk.snak.seksualitet" at gøre ???

Niels



Søg
Reklame
 
Statistik
Spørgsmål : 177556
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408865
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste