Karrysuppe- rejer
Fra : Lise Kristensen

Dato : 06-02-05 19:41

Jeg har for lang tid siden købt en færdig karrysuppe fra Mou eller
lignende, hvor der er det hele i - noget kød af en slags m.m.
Så var det jeg kom i tanke om, at jeg har en pakke rejer i fryseren og
at rejer og karrysuppe da vist er to sider af samme sag. Kan jeg måske
med succes hælde rejerne ned i den færdige karrysuppe?
Nogle bud!

Venig hilsen Lise

Fra : Ohm & Volt

Dato : 06-02-05 21:15

Hej Lise ...

Jeg vil først tø rejerne op og evt. lune dem i lidt lunken vand.

De må ikke koge og de må ikke kåge i suppen - så kan de blive
så hårde som nudler ....

Lun rejerne forsigtig - og tilsæt dem når syppen er kogende lige
før servering - du kan evt. også tilsætte lidt løse ris ikke kogt
for meget da de er slemme til at dele sig ...

Held og lykke samt velbekomme ...

Venlig hilsen / Best Regards

Keld Gydum
Stenbakkevej 37 2.th. DK-9900 Frederikshavn
Hjemmeside: www.bangsbo-design.dk